شناسهٔ خبر: 54231568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آلودگی هوا تمام مراکز آموزشی و ادارات کاشان را تعطیل کرد

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان از تعطیلی تمام مراکز آموزشی و ادارات کاشان در روز چهارشنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان  با اعلام وضعیت بحران شدید آلودگی هوا در شهرستان و تصویب کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: تمامی مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان کاشان به جز دستگاه‌های خدماتی و امدادی در روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.

وی ضمن اشاره به دیگر جزئیات تعطیلی فردا تاکید کرد: علاوه بر ادارات مراکز توانبخشی، پیش دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس شهرستان کاشان در تمام مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از اعمال محدودیت ویژه برخی واحدهای تولیدی خبر داد و ابراز داشت: فعالیت معادن و واحدهای تولید آجر و گچ و دیگر فعالیت‌هایی که منجر به ایجاد گرد و غبار خواهد شد ممنوع است.

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد: از تمام شهروندان کاشانی تقاضا می‌شود تا از حضور غیر اضطراری در فضاهای باز ممانعت کرده و اقشار آسیپ پذیر، سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، خاص، تنفسی، قلبی، عروقی، کودکان و زنان باردار مطلقا در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/801/ن

نظر شما