شناسهٔ خبر: 54226957 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدافع فرانسوی در دادگاه؛ اعتراف به گربه‌آزاری!

کورت زوما، مدافع فرانسوی وستهام در دادگاه حاضر شد و به آزار و اذیت دو گربه اعتراف و نهایتاً عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که انتشار ویدیوی جنجالی کورت زوما باعث ایجاد حواشی زیادی پیرامون این بازیکن شد. کورت زوما در این ویدیو به یکی از گربه هایش لگد محکمی زد و این اقدام پس از علنی شدن، باعث شد مدافع فرانسوی وستهام تحت هجمه شدید قرار بگیرد.

 

باشگاه وستهام زوما را 250 هزار پوند(300 هزار یورو) که بخشی از دستمزد او بود، جریمه کرد، دو گربه وی به انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات منتقل شدند و این پایان کار نبود. آدیداس که تا پیش از این اسپانسر کورت زوما بود، اعلام کرد که این بازیکن از این پس ورزشکار این شرکت محسوب نمی شود. این تنها بخشی از هجمه هایی بود که بعد از این اتفاق برای مدافع فرانسوی رخ داد.

یوآن، برادر کورت زوما که خودش این فیلم را گرفته و به اتهام همدستی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود، صبح روز سه شنبه نیز در دادگاه تیمز در شرق لندن حاضر شد و اعتراف کرد که به برادر بزرگترش کمک، تشویق، توصیه یا تحریک به ارتکاب جرم کرده است.

همچنین خود کورت زوما نیز در این دادگاه حاضر شد و به آزار و اذیت گربه ها اعتراف کرد. همچنین زمان اعلام رای نهایی در رابطه با پرونده مدافع فرانسوی به تاریخ یک ژوئن موکول شد.

برچسب‌ها:

نظر شما