شناسهٔ خبر: 54223962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

آزادسازی خرمشهر؛ نماد دفاع ملت از میهن و مبارزه در برابر متجاوزاست

سوم خرداد بوسه برتکه‌ای‌ازخاک خونین وطن، جلوه‌ای زیبا ازایثار، جانفشانی، وفاداری و وطن پرستی جوانان ایران اسلامی بود که به رخ کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا هرمزگان؛  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر ،گفت: در سومین روزخردادماه باید بر ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای عملیات بیت المقدس که نماد ایثار،مقاومت و ازخودگذشتگی بود صلوات فرستاد و سرتعظیم فروآوریم در برابرآنانکه اجازه ندادند ذره‌ای از این خاک دست یافتنی باشد و تا پای جان ازآن دفاع کردند.

دکتررضاافضلی‌پوربااشاره‌‍به‌اینکه‌سوم‌خردادماه‌حماسه‌دلاورمردان‌ایران‌اسلامی‌درآزادسازی‌خرمشهرقهرمان‌است،‌افزود:‌حماسه‌دلاورمردان‌ایران‌زمین‌درآزادسازی‌خرمشهرقهرمان خود گواه برغیرت وآزادگی است ویکی ازجلوه‌های نصرت الهی در آزادسازی ۵هزارو۴۰۰کیلومترازخاک کشورعزیزمان بعد از ۵۷6 روزمقاومت مردان و زنان همیشه قهرمان بود.

افضلی‌پور یادآورشد:تجلی قدرت لایزال الهی در آزادسازی خرمشهر، که در طرح عملیاتی غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای رزمندگان جان برکف، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد.

وی افزود:آزادسازی‌خرمشهر، نماد حق‌طلبی واستکبارستیزی ومبارزه با متجاوز توسط مردمان این مرز و بوم است که در سوم خرداد به همه جهانیان به منصه ظهوررسید.

افضلی‌پورباگرامیداشت یادونام شهدا و تبریک به همه رزمندگان، جانبازان،تصریح کرد: باری دیگر در دوران اپیدمی ویروس منحس کرونا شاهد دفاع فرزندان این مرزو بوم در عرصه سلامت بودیم ومدافعان سلامت ازهموطنانشان دربرابراین ویروس منحوس کرونا دفاع کردند.

نظر شما