شناسهٔ خبر: 54214360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عدم عرضه کالاهای اساسی در بازار استان سمنان وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: عدم عرضه و افزایش قیمت کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان سمنان وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی استان نقش مؤثری در مدیریت افکار عمومی بر عهده دارد و باید در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر، روایت درست به‌عنوان روایت جامع استان مطرح باشد تا از هیجانات کاذب جلوگیری شود.

وی ضمن بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان باید نقش خود را در اجرای موفق طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ایفا کند، تأکید کرد: رصد مستمر شکایت از رسانه‌ها باید از طریق روابط عمومی استانداری و شورای اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار داشته باشد.لازم است تا از ابزارهای قانونی موجود در شورای اطلاع‌رسانی به نحو درست استفاده شده و با تشخیص این شورا، اقدامات لازم در این حوزه صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: قرارگاه دشمن امروز در حوزه جنگ رسانه‌ای، در تخریب و القای ناکارآمدی و ایجاد شایعات نادرست از بستر اجتماعی متمرکز شده است.

ریواده خاطرنشان کرد: عدم عرضه، افزایش قیمت و مصادیق این‌چنین در بحث کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان سمنان وجود ندارد.

وی گفت: پس از اعلام قیمت‌های کالاهای اساسی، ضرورت دارد تا دامنه تغییر قیمت در سایر کالاها و اقلام به‌صورت جدی مدیریت و از به‌هم‌ریختگی در این حوزه جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از همراهی مردم، کسبه، بازاریان و فعالان و نخبگان در اجرای مطلوب طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر می‌شود.

وی تأکید کرد: نیاز است تا اطلاعات درست، بروز و حاصل از کار کارشناسی در قالب رویکرد حمایتی از طرح به اطلاع مردم رسانده و ابعاد مختلف این طرح تبیین شود.

ریواده تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در استان سمنان نیز با نقد منصفانه و ایجاد راهکارهای جایگزین به اجرای موفق طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کمک کردند که امری ارزشمند است.

وی اظهار کرد: رویکرد اعتراضی و فراخوان‌های تقابل با اجرای این طرح، خوشبختانه در استان سمنان شکل نگرفت و با همراهی مجموعه رسانه‌ها تلاش شد تا پاسخ‌های قانع‌کننده به مخاطبان ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: فرهنگ متنوعی در مصارف کالاها در استان سمنان وجود دارد که نیاز است تا پیش‌بینی‌های لازم متناسب با این مهم در تأمین اقلام و کالاهای اساسی صورت گیرد.

ریواده گفت: فعال شدن پروژه‌های نیمه‌تمام در استان سمنان پس از سفر ریاست جمهوری به استان از دیگر مواردی است که باید از ظرفیت رسانه‌ها و نشریات استانی برای پیشبرد بهتر امور در این خصوص استفاده شود.

انتهای پیام/74001/م/م

نظر شما