شناسهٔ خبر: 54204187 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی های آیفون و iOS- معرفی 20 بازی iOS + لینک دانلود | ویجیاتو

فرصتی به موبایل گیمرها دهید! / PC Mag

صاحب‌خبر -

فرقی ندارد که طرفدار بازی‌های کامپیوتری هستید، یا کنسول گیمرید؛ بازی‌های موبایلی بدون شک جزو برترین چیزهایی هستند که یک گیمر باید به سراغشان برود. از آن‌جایی که این بازی‌ها را می‌توان تقریبا در هرجایی انجام داد، بنابراین بهانه‌ای عالی فراهم شده تا طرفداران بازی‌های ویدیویی؛ حساب ویژه‌ای روی این بازی‌ها باز کنند. اگر فکر می‌کنید که رقابت میان بازی‌سازها تنها در کنسول‌های خانگی و بازی‌های بزرگ خلاصه شده، باید بگویم که سخت در اشتباهید! زیراکه در دنیای پلتفرم موبایل نیز رقابتی دوست داشتنی میان بازی‌سازهای بزرگ به تصویر کشیده شده است که تجربه‌اش ابدا خالی از لطف نیست.

امروز ما در این مطلب به سراغ گوشی‌های موبایل آیفون و سیستم عامل iOS رفته‌ایم و نگاهی به برترین بازی‌های انحصاری و محبوب این سیستم عامل داشته‌ایم. بنابراین اگر موبایل گیمرید و از همه مهم‌تر، گوشی‌تان براساس سیستم عامل iOS منتشر شده، بد نیست که در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا بهترین بازی‌ های آیفون را به شما معرفی کنیم.

The Escapists: Prison Escape

هترین بازی های آیفون هترین بازی های آیفون

بد نیست که برای شروع کارمان، به سراغ یکی از دوست داشتنی‌ترین عناوین استراتژی موبایلی برویم. The Escapists: Prison Escape یکی از بهترین عناوین استراتژی – نقش آفرینی آیفون است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و پورت موبایلی آن نیز در سال ۲۰۱۷ راهی این پلتفرم شد. The Escapists: Prison Escape توانست که با نقدهای فوق‌العاده‌ای رو به رو شود و برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی نیز منتشر شد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: استراتژی – نقش آفرینی آزادی عمل جذاب
استودیوی سازنده بازی: Mouldy Toof گرافیک فانتزی – کارتونی

همانطور که احتمالا از اسم بازی The Escapists: Prison Escape حدس زده‌اید، شما باید از زندانی که در آن گیر افتاده‌اید، فرار کنید. بازی به شما اجازه می‌دهد که با دیگر NPC‌های حاضر در دنیای The Escapists: Prison Escape تعامل داشته باشید و برای فرار از این زندان جهنمی؛ دست به هرکاری بزنید.

دانلود برای iOS

Florence

هترین بازی های آیفون هترین بازی های آیفون

اگر طرفدار بازی‌ های مستقل آیفون هستید، شاید بد نباشد که نیم نگاهی به بازی موبایلی Florence داشته باشید. این بازی دست‌پخت استودیوی استرالیایی Mountains است که در سال ۲۰۱۸ برای آیفون منتشر شد و بقدری موفقیت‌آمیز بود که در سال ۲۰۲۰ پورت این بازی نیز راهی کامپیوترهای شخصی و کنسول نینتندو سوئیچ شد. این بازی جزو معدود عناوین دوست داشتنی انحصاری پلتفرم موبایل است که واقعا ارزش تجربه کردن را دارد. Florence مانند دیگر عناوین مستقل آن سال‌ها نیز توانست که به امتیازات و جوایز بسیاری دست پیدا کند و عملکردی دوست داشتنی داشت.

مشخصات بازی ویژگی‌‌ها
ژانر بازی أیفون: درام – تعاملی داستانی جذاب و درگیرکننده – موسیقی‌متن جذاب
استودیوی سازنده بازی: Mountains گرافیک هنری

شما در دنیای این بازی وظیفه کنترل پروتاگونیستی به نام Florence Yeoh را برعهده خواهید داشت و باید به او کمک کنید که داستان‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. متاسفانه گیم‌پلی بازی Florence تنها چیزی در حدود ۳۰ دقیقه است! منتهی این بازی بقدری ارزشمند است که بخواهید تجربه‌اش کنید.

دانلود برای iOS

Limbo

هترین بازی های آیفون هترین بازی های آیفون

استودیوی بازی‌سازی Playdead بدون شک جزو جذاب‌ترین بازی‌سازهای مستقلی است که یک گیمر باید برای یک‌بار هم که شده سری به دنیای بازی‌هایش بزند. Limbo خوشبختانه جزو آن دسته از عناوینی است که برای اکثر پلتفرم‌ها منتشر شده و هرکسی عاشق تجربه‌اش است. این بازی در سال ۲۰۱۰ متولد شد و توانست که طرفداران زیادی نیز پیدا کند. یک بازی معمایی با بن‌مایه پازل – پلتفرمر که به دلیل نوع دیدگاهی که به مرگ داشت، مورد توجه قرار گرفت و جایگاهش را پیدا کرد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: پازل – پلتفرمر داستان و اتمسفر جذاب
استودیوی سازنده بازی: Playdead گرافیک منحصر به فرد

شما در دنیای این بازی وظیفه کنترل پسر بچه‌ای ۱۰ ساله را برعهده خواهید داشت که در دنیایی سیاه و سفید به دنبال خواهر گمشده‌اش می‌گردد. Limbo صحنه‌های سورئال مختلفی را به تصویر کشیده بود و برای همین توانست که طرفدار زیادی نیز پیدا کند. بطوری که حتی پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از انتشار این بازی؛ Limbo همچنان می‌تواند گزینه جذابی بین بازی های آیفون باشد.

دانلود برای iOS

Oxenfree

هترین بازی های آیفون هترین بازی های آیفون

صبر کنید، هنوز کارمان با عناوین مستقل آیفون تمام نشده است! Oxenfree یکی دیگر از آن دسته از عناوین مستقل شاهکاری است که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی Night School منتشر شد و توانست که به امتیاز متای ۸۷ برسد. این بازی روایتی درام و رازآلود از سرزمینی نفرین شده است که در ابتدا جذاب‌ترین نقطه در این کره خاکی بنظر می‌رسد. چیزی‌که Oxenfree را از خاص‌ترین بازی های آیفون می‌کرد، اتفاقات ترسناکی بود که این بازی روایت می‌کرد و مخاطب را با استفاده از المان‌های ذهنی می‌ترساند! درواقع Oxenfree دوست نداشت که نوع ترسش را مانند دیگر عناوینی موبایلی نشان دهد و سبک خودش را ساخته بود.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: نقش آفرینی – رازآلود داستان جذاب و تعاملی
استودیوی سازنده بازی: Night School گرافیک و اتمسفر به یادماندنی

اتفاقات این بازی حول‌محور چند نوجوان روایت می‌شود که در ماجراجویی‌هایشان به سرزمینی عجیب می‌رسند. با جدا شدن اعضای تیم؛ بچه مدرسه‌ای‌های داستان ما؛ می‌فهمند که در این جزیره تنها نیستند و موجوداتی آن‌ها زیر نظر دارند. Oxenfree پایش را از گلیمش درازتر می‌گذارد و حتی گاهی نیز خودش را یک بازی نقش آفرینی معرفی می‌کند که ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود برای iOS

This War of Mine

هترین بازی های آیفون هترین بازی های آیفون

چه حسی به محض شنیدن نام جنگ دارید؟ آیا فکر می‌کنید که جنگ چیزی جز اتفاقاتی است که در دنیای بازی‌ های شوتر به تصویر کشیده؟ برای پاسخ به تمامی این سوال‌ها باید به سراغ بازی موبایلی This War of Mine برویم. این بازی در سال ۲۰۱۴ توسط استودیوی لهستانی 11 Bit توسعه پیدا کرد و بقدری موفقیت‌آمیز بود که بخواهد به امتیاز متای ۹۰ برسد. This War of Mine روایتی عالی از اتفاقاتی است که ممکن است برای هرکسی در زمان جنگ رخ بدهد. درست در زمانی که شاید مجبور به زیر پا گذاشتن باورهایتان شوید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: استراتژی – نقش آفرینی داستان و گیم‌پلی جذاب
استودیوی سازنده بازی: 11 Bit گرافیک هنری و منحصر به فرد

This War of Mine آزادی عمل بی‌حد و مرزی را به مخاطب می‌دهد. موسیقی‌متن و گرافیک بازی شاهکار است و ارزش تجربه این بازی را چندین برابر کرده‌اند. This War of Mine شاید در نگاه اول مانند دیگر بازی‌ های آیفون باشد، اما اگر کمی به این شاهکار مستقل فرصت دهید، این بازی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

دانلود برای iOS

Alto’s Odyssey

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

بازی Alto’s Odyssey یکی از برترین بازی های آیفون است که می‌توان آن را جزو دسته بازی‌ های رانر موبایلی قرار داد. این بازی توسط استودیوی Noodlecake در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم موبایل منتشر شد و دنباله مستقیمی برای بازی Alto’s Adventure بود. بازی آیفون Alto’s Odyssey اگرچه دچار تغییرات مختلفی شده بود، اما گرافیکو گیم‌پلی بازی همچنان پایبند به ریشه‌های اصلی این سری بودند و طرفداران نیز از عملکرد این بازی راضی بودند.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: رانر – پلتفرمر گیم‌پلی جذاب
استودیوی سازنده بازی: Noodlecake گرافیک هنری و چشم‌نواز

طولی نکشید که این بازی نیز توانست که جایگاهش را در بین دیگر عناوین موبایلی پیدا کند و تبدیل به یکی از برترین عناوین سبک رانر – پلتفرمری شد که باید برای یک‌بار هم که شده به سراغش بروید و خودتان را مهمان بازی Alto’s Odyssey کنید.

دانلود برای iOS

Grand Theft Auto: San Andreas

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

غیرممکن است که صحبت از بازی‌ های آیفون و iOS باشد و خبری از عناوین موبایلی استودیوی راکستار به میدان نیاید. درست در سال ۲۰۰۴ بود که استودیوی راکستار؛ در دوران طلایی کنسول‌های نسل ششمی، بازی Grand Theft Auto: San Andreas را معرفی کرد. عنوانی که نه‌تنها کاربران امروزی آن را دوست دارند؛ بلکه کاربران قدیمی بازی‌ های ویدیویی نیز خاطرات بسیاری با بازی Grand Theft Auto: San Andreas دارند. این بازی موفق شد تا تبدیل به افسانه‌ای جاودان برای استودیوی راکستار شود و حتی پس از گذشت سال‌ها از انتشار این بازی؛ Grand Theft Auto: San Andreas همچنان از پرطرفدارترین بازی های iOS است.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: جهان باز – ماجراجویی خط داستانی خارق‌العاده – موسیقی‌متن شاهکار
استودیوی سازنده بازی: راکستار گرافیک و اتمسفر خاطره‌انگیز

بازی Grand Theft Auto: San Andreas موفق شد تا به امتیازات و دستاوردهای بزرگی برسد. خوشبختانه پورت موبایلی این بازی نیز درست در سال ۲۰۱۳ راهی پلتفرم موبایل شد تا این‌بار ماجرای Grand Theft Auto: San Andreas را مجددا روی گوشی‌های هوشمند روایت کند.

دانلود برای iOS

Grid Autosport

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

اگر علاقه‌مند به دنیای بازی‌ های ریسینگ هستید، بازی آیفون Grid Autosport گزینه‌ای خارق‌العاده برای شماست. این بازی درواقع پورتی موبایلی از بازی اصلی Grid Autosport است که درسال ۲۰۱۴ توسط استودیوی Codemasters برای پلتفرم‌ کنسول‌های نسل هفتمی؛ نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی توسعه پیدا کرد. همچنین این بازی موفق شد تا به امتیاز متای ۹۰ برسد و برای همین؛ استودیوی Feral Interactive در سال ۲۰۱۷ پورت موبایلی این بازی را ساخت.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: شبیه‌ساز – ریسینگ گیم‌پلی مهیج
استودیوی سازنده بازی: Codemasters – Feral Interactive گرافیک کنسولی و واقع‌گرایانه

بازی آیفون Grid Autosport از آن‌جایی جذاب است که تجربه‌ای واقع‌گرایانه را از یک بازی ریسینگ موبایلی به تصویر می‌کشد. این بازی به شما نشان می‌‌دهد که برای شاهکار بودن نیازی به ریخت و پاش‌های اضافی نیست. به زبان ساده‌تر؛ Grid Autosport مجموعه‌ای خارق‌العاده از یک شبیه‌ساز رانندگی و المان‌های آرکید است که می‌تواند تجربه‌ای کنسولی از یک بازی ریسینگ برای آیفون باشد.

دانلود برای iOS

Transistor

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

بازی Transistor یکی از دوست داشتنی‌ترین عناوین کنسولی سال ۲۰۱۴ بود که خوشبختانه پایش به صورت انحصاری برای سیستم عامل iOS نیز باز شد. Transistor موفق شد تا به دستاوردهای بزرگی برسد و استودیوی سازنده این بازی نیز؛ یعنی استودیوی Supergiant Games نیز به محبوبیت بسیاری رسید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: اکشن – نقش آفرینی داستان قابل قبول
استودیوی سازنده بازی: Supergiant Games گرافیک و جلوه‌های بصری هنری

اگرچه Transistor آنطوری که باید و شاید روی پلتفرم موبایل بهینه نشده است و مشکلات دلسردکننده‌ای در بخش گیم‌پلی دارد؛ اما هنوزم جزو برترین عناوین اکشن – نقش آفرینی پلتفرم موبایل است که باید به سراغش بروید.

دانلود برای iOS

Minecraft

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون
مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: سندباکس – بقا گیم‌پلی آزادانه
استودیوی سازنده بازی: موجانگ گرافیک منحصر به فرد

فرقی ندارد که تا چه اندازه با دنیای بازی‌های ویدیویی آشنایی دارید، بازی آیفون Minecraft بدون شک جزو برترین عناوینی است که هر گیمری باید آن را تجربه کند. خوشبختانه این بازی برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده و دیگر نیازی به معرفی دوباره ندارد؛ منتهی چیزی‌که این بازی را خاص می‌کند، گیم‌پلی منحصر به فرد Minecraft است که تجربه‌ای عامه‌پسند را از یک بازی بقا – سندباکس موبایلی به تصویر کشیده.

دانلود برای iOS

XCOM: Enemy Within

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

بازی موبایلی XCOM: Enemy Within معمولا آن‌چیزی نیست که به محض شنیدن نام بازی‌های ویدیویی به آن فکر کنید. این بازی طرفداران و علاقه‌مندان خاص خودش را دارد XCOM: Enemy Within بازمانده‌ای از فرنچایز استراتژی به نام XCOM است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. نسخه اصلی این بازی توسط استودیوی 2K Games ساخته شد و به نوعی نباله‌ای برای بازی XCOM: Enemy Unknown بود.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: استراتژی – تکتیکال گیم‌پلی درگیر کننده
استودیوی سازنده بازی: 2K Games گرافیک خوب

شما با یک بازی استراتژی – تکتیکال موبایلی طرف بودید که روحی تازه به دنیای بازی‌های استراتژی دمیده بود. بازی موبایلی XCOM: Enemy Within هرگز آنطوری که باید دیده نشد و پتانسیل‌هایش را در جایی اشتباه صرف کرد. منتهی هنوز هم تجربه این بازی در کالبد یک پورت موبایلی خارج از لطف نیست و طرفداران بازی‌های استراتژی باید به سراغ این بازی بروند.

دانلود برای iOS

Papers, Please

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

با پیشرفت روز افزون بازی‌های ویدیویی؛ عناوین مستقل نیز طرفدارانشان را پیدا کردند. وقتی پای خلاقیت به میدان باز می‌شود، دیگر فرقی ندارد که با یک بازی AAA طرف هستید، یا یک بازی موبایلی! عنوان Papers, Please نیز شرایطی کاملا مشابه دارد. این بازی یکی از برترین عناوین مستقل سال ۲۰۱۳ بود که توسط بازی‌سازی آمریکایی به نام Lucas Pope توسعه پیدا کرد و به موفقیت‌های بزرگی نیز رسید. به طوری که این بازی هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از جذابترین بازی های آیفون است و باید به سراغش بروید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: شبیه‌ساز گیم‌پلی متفاوت
سازنده بازی: Lucas Pope گرافیک پیکسلی – فانتزی

شما در دنیای این بازی وظیفه کنترل یک بازرس اداره مسافرتی را برعهده دارید که باید پاسپورت و مدارک مورد نیاز افراد را بررسی کند و به آن‌ها اجازه ورود به کشور را دهد. منتهی همه‌چیز هم به همین سادگی نیست و Papers, Please گاهی چالش‌هایی را پیش رویتان قرار خواهد داد که فکر نمی‌کنم بتوانید به همین راحتی از کنارشان عبور کنید.

دانلود برای iOS

Inside

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

اگر فکر می‌کنید که تنها حضور استودیوی Playdead در دنیای بازی‌های ویدیویی تنها محدود به بازی Limbo شده است، باید بگویم که سخت در اشتباهید و بازی Inside نیز دومین شاهکاری است که این استودیو راهی سیستم عامل iOS کرده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ نیز راهی پلتفرم موبایل شد و گوشی‌های آیفون شد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: پازل – پلتفرمر داستان‌سازی و محیط عمیق
استودیوی سازنده بازی: Playdead گرافیک هنری

Inside به نوعی جایگزین و دنباله معنوی بازی Limbo بود که سعی می‌کرد مسیر موفقیت‌آمیز بازی گذشته را مجددا تکرار کند. Inside موفق شد تا به جایگاه فوق‌العاده‌ای برسد و به دلیل مکانیزم‌هایی که داشت؛ مورد توجه کاربران و منتقدان قرار گرفت.

دانلود برای iOS

Grindstone

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

بازی موبایلی Grindstone جزو برترین عناوین سیستم عامل iOS است که روی پلتفرم موبایل به صورت کاملا انحصاری برای این سیستم عامل توسعه پیدا کرده. این بازی در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Capybara Games برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد و بقدری جذاب بود که مدتی بعد، برای کامیپوترهای شخصی و نینتندو سوئیچ نیز پورت شد. جالب است بدانید که این بازی روی سرویس اپل آرکید نیز قابل اجراست و می‌توانید Grindstone را تقریبا به هر نوعی که دوست دارید، تجربه کنید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: پازل – ماجراجویی گیم‌پلی مهیج
استودیوی سازنده بازی: Capybara Games گرافیک فانتزی

Grindstone یک بازی آرکید با بن‌مایه پازل ماجراجویی است که حسی دوست داشتنی از یک بازی موبایلی را به تصویر کشیده. همچنین گرافیک فانتزی و اتمسفری جذاب نیز؛ جزو المان‌هایی هستند که این بازی را لیست ۲۰‌تایی‌مان قرار داده‌اند.

دانلود برای iOS

Getting Over It with Bennett Foddy

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون
مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: پلتفرمر گیم‌پلی چالش برانگیز
سازنده بازی: Bennett Foddy گرافیک قابل قبول

بازی موبایلی Getting Over It with Bennett Foddy آن‌چیزی نیست که به محض تجربه‌اش بخواهید آرامشی وصف نشدنی داشته باشید. این بازی نشان می‌دهد که قرار نیست تمامی بازی‌های ویدیویی آرامش‌بخش باشند. Getting Over It with Bennett Foddy در سال ۲۰۱۷ توسط سازنده‌ای استرالیایی به نام Bennett Foddy ساخته شد و مناسب آن دسته از افرادی است که دنبال بهترین بازی های iOS برای چالش کشیدن خود هستند.

دانلود برای iOS

Genshin Impact

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون

بازی موبایلی Genshin Impact یکی دیگر از آن دسته از عناوینی موبایلی است که به محض تجربه‌اش ابدا باور نخواهید کرد که شما صرفا با یک بازی موبایلی طرف هستید. استودیوی بازی‌سازی miHoYo با ساخت این بازی در سال ۲۰۲۰ ثابت کرد که پلتفرم موبایل نیز می‌تواند میزبان فوق‌العاده‌ای برای عناوین بزرگ با گرافیکی کنسولی باشد. همچنین بازی موبایلی Genshin Impact موفق شد تا به امتیاز متای ۸۴ برسد و فصلی جدید از بازی‌های موبایلی را شروع کرد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: جهان باز – نقش آفرینی داستان و گیم‌پلی سرگرم‌کننده
استودیوی سازنده بازی: miHoYo گرافیک خارق العاده

جالب است بدانید که این بازی موفق شد تا ۹ از ۱۰ را از طرف وب‌سایت IGN بگیرد و روی کاغذ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. Genshin Impact برای پلتفرم‌های مختلفی مانند نینتندو سوئیچ؛ کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی نیز منتشر شده و اگر طرفدار بازی‌ های انیمه‌ای هستید؛ شاید بهتر است که به سراغ نسخه موبایلی که یکی از بهترین بازی های آیفون است بروید.

دانلود برای iOS

Clash Royale

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون
مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: کارتی گیم‌پلی مهیج
استودیوی سازنده بازی: سوپرسل گرافیک کارتونی

همانطور که انتظار داشتید، دیر یا زود باید به سراغ یکی از عناوین استودیوی سوپرسل می‌رفتیم. وقتی در سال ۲۰۱۲ این استودیوی دوست‌داشتنی بازی کلش رویال را معرفی کرد، انقلابی را در صنعت بازی‌های استراتژی موبایلی به راه انداخت که تا مدت‌ها در ذهنمان باقی خواهد ماند. منتهی این استودیو نیاز به تغییرات بسیاری داشت و برای بهتر شدن به سراغ بازی موبایلی کلش رویال رفت. خوشبختانه این بازی نیز توانست که مسیر موفقیت‌آمیز کلش آف کلنز را ادامه دهد و ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود برای iOS

PUBG Mobile

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون
مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: شوتر – بتل رویال صداگذاری و گیم‌پلی دوست داشتنی
استودیوی سازنده بازی: تنسنت گرافیک واقع‌گرایانه

سونامی بازی‌ های بتل رویال در سال ۲۰۱۷ شروع شد و به قدری شاهکار و پرطرفدار بود که ما دیر یا زود انتظار باز شدن پای این عناوین را به دل پلتفرم موبایل نیز داشته باشیم. پابجی موبایل جزو اولین بتل رویال‌هایی بود که پایش به دنیای پلتفرم موبایل باز شد و زمینه‌ساز پیشرفت دیگر بازی‌های موبایلی شد. پابجی موبایل از آن‌جایی جذاب است که به مخاطب اجازه متفاوت بودن را می‌داد و طبیعتا گرافیک و گیم‌پلی آن نیز؛ دلیلی برای تجربه این بازی شده بود.

دانلود برای iOS

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون
مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: بتل رویال گیم‌پلی درگیرکننده
استودیوی سازنده بازی: الکترونیک آرتز گرافیک عالی

پیش از آن‌که لیستمان را پایان دهیم، اجازه دهید که یکی از برترین عناوین بتل رویال حال حاضر پلتفرم موبایل و گوشی‌های آیفون را به شما معرفی کنیم. بازی موبایلی Apex Legends Mobile یکی از برترین عناوین بازی های آیفون در سبک بتل رویال است که تنها چند روز از انتشارش می‌گذرد و همین مدت زمان کوتاه، به موفقیتی بزرگ رسیده. استودیوی الکترونیک آرتز با همکاری Respawn Entertainment عنوانی را ساخته که می‌تواند با دیگر بازی‌های بتل رویال موبایلی رقابت کند و پتانسیل‌های بالایی نیز دارد.

دانلود برای iOS

Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های آیفون بهترین بازی های آیفون
مشخصات بازی ویژگی‌ها
ژانر بازی آیفون: شوتر – بتل رویال گیم‌پلی رقابتی
استودیوی سازنده بازی: اکتیویژن گرافیک بالا

فکر می‌کنم که بازی موبایلی Call of Duty: Mobile لیاقت بودن در جایگاه اول این لیست را دارد. این بازی در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی توسط استودیوی اکتیویژن و تنسنت معرفی شد و توانست که به امتیاز متای ۸۱ برسد. Call of Duty: Mobile فصلی جدید از بازی‌ های شوتر موبایلی است و هرکسی برای یک‌بار هم که شده باید به سراغش برود.

دانلود برای iOS

بهترین بازی رایگان iOS و آیفون چیست؟

بازی‌هایی مثل Genshin Impact، Asphalt 9: Legends و Call of Duty Mobile از بهترین بازی های رایگان آیفون در سبک‌های مختلف هستند.

چطور بازی های iOS را دانلود کنیم؟

روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود برنامه App Store را باز کنید و برنامه‌هایی که دوست دارید را از طریق منوهای مربوط یا گزینه سرچ پیدا کنید. علاوه بر این می‌توانید با خرید اشتراک اپل آرکید، به بازی‌های مختلف و حتی انحصاری این پلتفرم دسترسی داشته باشید.

بهترین گوشی آیفون برای بازی کدام است؟

در حال حاضر تا سال ۲۲ آیفون 13 پرو مکس قوی‌ترین گوشی آیفون برای بازی است که از قدرت پردازنده A15، حافظه بالا و بزرگترین صفحه نمایشگر بین گوشی‌های آیفون بهره می‌برد.

PC Mag

نظر شما