شناسهٔ خبر: 54196081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دنیا در حسرت نسخه‌برداری از توان عظیم و مردمی سپاه پاسداران است + فیلم

گروه استان‌ها ـ سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از امنیت کشور در حوادث غیرمترقبه کشور نیز در بطن کار است؛ دنیا در حسرت نسخه‌برداری از چنین توان عظیم مردمی است و بدون رهبری آرمانی و اعتقادات دینی نسخه چنین جریانی در هیچ جا شکل نخواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محوریت برنامه‌ها و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به درجه‌ای رسیده است که علاوه بر دفاع از امنیت و صیانت از کشورمان ایران اسلامی، برنامه‌های جهادی را در سطح کشور به‌استثنائی‌ترین شکل اجرا می‌کند به‌طوری که در تمامی شرایط بحرانی و سخت سپاه کنار مردم بوده است.

در این باره آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل چنین اظهار داشت: از سپاه معظم از چند جهت تشکر داریم که بیش از یک ماه با تمام توان در خصوص طرح اقتصادی اخیر جریان عظیم روشنگری درست کردند.

وی افزود: دیروز و امروز هم رزمایش بیت‌المقدس12 را با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم است» اجرا کردند و حجم بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش به‌حدی است که دشمن مجال توطئه و برنامه‌ریزی را از دست می‌دهد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: در دوران کرونا و در بطن حوادث غیرمترقبه کشور سپاه معظم به‌همراه بسیجیان و خیّرین استثنایی‌ترین مددرسانی را به حادثه‌دیدگان انجام دادند و دنیا در حسرت نسخه‌برداری از چنین توان عظیم مردمی است، بدون رهبری آرمانی و اعتقادات دینی نسخه چنین جریانی در هیچ جا شکل نخواهد گرفت.

 

انتهای پیام/142/ی+

نظر شما