شناسهٔ خبر: 54193352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه استان سمنان:

۴۴ گروه جهادی علیه اخلال گری اقتصادی در استان سمنان فعال است

سرداردامغانی ازفعالیت ۴۴ گروه جهادی برای مقابله با اخلال گری اقتصادی و تنظیم‌ بازار در استان سمنان خبردادو گفت: این‌گروه‌ها ناظر بر بازار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، سردار «حمید دامغانی» در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی و مردمی سازی یارانه‌ها در کشور، گروه‌های جهادی بسیج اصناف استان سمنان در عرصه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار وارد میدان شده و در سراسر استان سمنان با سازماندهی ۴۴ گروه جهادی نقش آفرینی می‌کنند.

 

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: فعالیت این گروه‌های جهادی بسیج اصناف و انجام بازرسی در حوزه واحدهای صنفی برای کنترل بازار خواهد بود چرا که معتقد هستیم نظارت بیشتر و کنترل بیشتر در بازار، تثبیت قیمت‌ها را در پی خواهد داشت.

 

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد ثبات اقتصادی و کم کردن تنش در بازار عنوان کردوافزود: آموزش‌های لازم در شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط به گروه‌های جهادی بسیج اصناف داده شده و بعد از آموزش بکارگیری در سطح بازار صورت گرفته است.

 

دامغانی با اشاره به اینکه این گروه‌های جهادی شامل ۱۳۰ نفر از جهادگران آموزش دیده است، اظهار کرد: هدف از این طرح برخورد با بازاریان نیست، بلکه کمک به بازاریانی است که صادقانه فعالیت می‌کنند و دنبال کسب روزی حلال هستند، اما با کسانی که با اقداماتی چون گران فروشی و احتکار کالا به دنبال ایجاد اخلال در امرار معاش مردم هستند قطعاً برخورد جدی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید براینکه امروز ما در میدان مبارزه یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمنان این انقلاب قرار داریمادامه داد: رسانه‌های معاند و برخی از عوامل داخلی دشمن در تلاش هستند تا با مسموم سازی فضای روانی جامعه القای یاس و نا امیدی در بین مردم کنند که به فضل الهی با تکیه بر عناصری همچون جهاد تبیین و بصیرت انقلابی مردم، بدخواهان این نظام همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

 

 

پایان پیام/276

نظر شما