شناسهٔ خبر: 5419103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساری؛

اجرای طرح حیاط پویا از مهر امسال در مدارس کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح حیاط پویا مهر امسال در مدارس سراسر کشور خبرداد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح حیاط پویا از مهر امسال در مدارس کشوربه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛حمیدی در همایش کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در اردوگاه شهدای دانش آموزی ساری گفت: در این طرح ورزش صبحگاهی از طریق رادیو با صدای دانش آموز در مدارس کشور پخش می شود.

وی با بیان اینکه کانون ورزش درون مدرسه ای سال تحصیلی آینده در مدارس کشور راه اندازی خواهد شد، افزود: در این طرح 33 هزار معلم تربیت بدنی ، برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی، مشاوره تخصصی و المپیاد درون مدرسه ای را بر عهده دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 220 استخر وزارت آموزش و پرورش نیمه کاره است، تصریح کرد: با راه اندازی این استخرها طرح صبا در قالب شنای دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در این همایش با بیان اینکه ورزش در سلامت دانش آموزان و کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا می کند،گفت: دانش آموزان مازندرانی در زمینه المپیاد و مسابقات ورزشی رتبه برتر کشور را دارند.

به گفته قاسمی 500 هزار دانش آموز در مازندران از خدمات ورزشی بهرمند هستند.

ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت مازندران برگزاری مسابقات کشوری – همایش نوجوان سالم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از برنامه های سال تحصیلی 93-94 اعلام کرد.

انتهای پیام/د

نظر شما