شناسهٔ خبر: 5419094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

" رحیمی‌زاده الگوی خوبی برای هندبالیست‌های جوان است"

صادقی: با استفاده بهتر از فرصت‌ها موفق به شکست سپاهان شدیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: هر ۲ تیم برای ارائه نماشی خوب در این دیدار کار کرده بودند اما ما با استفاده بهتر از فرصت‌ها پیروزی را از آن خود کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمید صادقی عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر 2 تیم برای کسب امتیازات این دیدار زحمت کشیدند.

وی افزود: هر 2 تیم برای ارائه نماشی خوب در این دیدار و در دفاع و حمله کار کرده بودند اما نتیجه از آن تیمی شد که از فرصت‌ها بهتر استفاده کرد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان با اشاره به شرایط این دیدار گفت: ما در دقایقی از بازی از حریف عقب افتادیم ولی با گرفتن تایم استراحت و صحبت با بازیکنان توانستیم به بازی برگردیم و در دقایق پایانی پیروزی را از آن خود کنیم.

وی درباره خداحافظی مجید رحیمی‌زاده بازیکن- مربی سپاهان از دنیای بازی، بیان کرد: ایشان از هم‌دوره‌ای‌های من در هندبال بوده و سال‌های سال برای تیم ملی و باشگاه سپاهان زحمت کشیده و امیدوارم الگویی برای جوانانی باشد که در هندبال فعالیت می‌کنند و یا در آینده وارد این رشته می‌شوند.

صادقی با آرزوی موفقیت برای رحیمی‌زاده تصریح کرد: مجید رحیمی‌زاده دوران موفقی را در زمان بازی خود پشت سر گذاشت و امیدوار هستم در عرصه مربی‌گیری هم موفق باشد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت مس کرمان از هفته بیست و سوم لیگ برتر هندبال کشور با نتیجه 27 بر 26 به سود نماینده کرمان پایان یافت.

انتهای پیام/ج

نظر شما