شناسهٔ خبر: 54186968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان سمنان:

۴۴ گروه جهادی علیه اخلال گری اقتصادی در استان سمنان فعال است

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۴۴ گروه جهادی برای مقابله با اخلال گری اقتصادی و تنظیم‌ بازار در استان فعالیت دارند، گفت: این‌گروه‌ها ناظر بر بازار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان بیان کرد: همزمان با اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی و مردمی سازی یارانه‌ها در کشور، گروه‌های جهادی بسیج اصناف استان سمنان در عرصه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار وارد میدان شده و در سراسر استان سمنان با سازماندهی ۴۴ گروه جهادی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: فعالیت این گروه‌های جهادی بسیج اصناف و انجام بازرسی در حوزه واحدهای صنفی برای کنترل بازار خواهد بود چرا که معتقد هستیم نظارت بیشتر و کنترل بیشتر در بازار، تثبیت قیمت‌ها را در پی خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح را ایجاد ثبات اقتصادی و کم کردن تنش در بازار خواند و اظهار داشت: آموزش‌های لازم در شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط به گروه‌های جهادی بسیج اصناف داده شده و بعد از آموزش بکارگیری در سطح بازار صورت گرفته است.

دامغانی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی شامل ۱۳۰ نفر از جهادگران آموزش دیده است، تصریح کرد: هدف از این طرح برخورد با بازاریان نیست، بلکه کمک به بازاریانی است که صادقانه فعالیت می‌کنند و دنبال کسب روزی حلال هستند، اما با کسانی که با اقداماتی چون گران فروشی و احتکار کالا به دنبال ایجاد اخلال در امرار معاش مردم هستند قطعاً برخورد جدی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز ما در میدان مبارزه یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمنان این انقلاب قرار داریم و رسانه‌های معاند و برخی از عوامل داخلی دشمن در تلاش هستند تا با مسموم سازی فضای روانی جامعه القای یاس و نا امیدی در بین مردم کنند که به فضل الهی با تکیه بر عناصری همچون جهاد تبیین و بصیرت انقلابی مردم، بدخواهان این نظام همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

نظر شما