شناسهٔ خبر: 54186697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

استفاده از ظرفیت جوانان مورد تاکید جدی است

زنجان-استاندار زنجان گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف مورد تاکید جدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در زنجان، گفت: در دوران جوانی می‌شود بسیاری از موارد را ساخت و نباید این پتانسیل را از دست دهیم.

وی با بیان اینکه جوانان محافظه‌کار نیستند، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در مدت مسئولیت خود از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف مورد تاکید جدی است، گفت: آمده‌ایم تلاش کنیم تا دردی از مردم دوا کنیم و باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

افشارچی با بیان اینکه دانشگاه‌های مختلفی در استان داریم که خروجی‌های متنوعی دارند و باید این خروجی‌ها را بیاوریم، تاکید کرد: ما نمی‌توانیم تا آن لحظه‌ای که به هدف نرسیده‌ایم، کار را رها کنیم وگرنه بسیاری از موارد در چارچوب بروکراتیک دولتی و غیردولتی گم می‌شود.

وی تصریح کرد: ما متولیان اگر می‌خواهیم میدان کار و تلاش را ایجاد کنیم باید تا آخر کار و محقق شدن هدف مطمئن شویم و بانک‌های دولتی هم باید در این راه همراه باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه دانشگاه‌های مختلفی در استان داریم که خروجی‌های متنوعی دارند و باید این خروجی‌ها را بیاوریم تا مبدا کار باشند، ابراز داشت: وظیفه ما این است که امکان کار، تلاش و پیشرفت را فراهم کنیم.

افشارچی با بیان اینکه کار ما تسهیل‌گری است، تصریح کرد: اشتغال را به عنوان یک مسئله نمی‌دانیم و به تولید فکر می‌کنیم و برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما