شناسهٔ خبر: 54186467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قیمت‌گذاری اقلام به‌صورت منطقی و کارشناسی انجام شود

استاندار اردبیل بر انجام قیمت‌گذاری منطقی با نظر کمیته کارشناسی برای تولیداتی که قیمت مواد اولیه آن‌ها افزایش یافته تأکید کرد..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار کرد: برای تولیداتی که قیمت مواد اولیه آن‌ها افزایش یافته، با نظر کمیته کارشناسی، قیمت‌گذاری منطقی انجام و با افزایش غیرمنطقی و غیرمرتبط اقلام برخورد شود که در این راستا تشدید نظارت اصناف و دستگاه‌های مربوطه بر روند عرضه کالاها و بررسی روند قیمت‌گذاری منطقی ضروری است.

وی افزود: تمامی اقلام مورد نیاز از جمله مرغ، روغن، لبنیات و گوشت در بازار موجود است و هیچ کمبودی در خصوص اقلام ضروری در بازار وجود ندارد.

تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولید دامی و مرغ‌داری‌ها

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌گرفته در خصوص تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولید دامی و مرغ‌داری‌ها، واحدهای کوچک دامی می‌توانند ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک کشاورزی اخذ کنند.

عاملی تصریح کرد: مقدمات پرداخت تسهیلات برای واحدهای بزرگ نیز از بانک‌های طرف همکاری با واحدها انجام و از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده که به‌زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما