شناسهٔ خبر: 54186294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بازیکن سابق استقلال به دنبال مدال پارالمپیک

ورزش سه نوشت: مدافع سابق استقلال می گوید که امیدوار است هر چه زودتر رأی پرونده شکایت او از این باشگاه توسط دادگاه CAS صادر شود.

صاحب‌خبر -

دیدار استقلال و فولاد در لیگ هفدهم را می‌توان تلخ‌ترین تقابل آبی‌پوشان با این تیم اهوازی قلمداد کرد. جایی که برخورد ناخواسته لئوناردو پادوانی و آرمین سهرابیان منجر به مصدومیت شدید مدافع برزیلی و ضایعه نخاعی او شد و این بازیکن مجبور شد برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و برای گذران زندگی خود، از ویلچر استفاده کند.

پادوانی که در این مدت سبک زندگی خود را تغییر داده و با حضور در رشته شنا توانسته است عناوینی را نیز به‌دست بیاورد، چندین ماه پیش با شکایت از باشگاه استقلال، خواستار دریافت غرامت سنگینی شده که گفته می‌شود مبلغ درخواستی این بازیکن نزدیک به ۹ میلیون دلار است.

این مدافع برزیلی در شکایت خود از استقلال ادعاهایی را مطرح کرده و در نتیجه از آبی پوشان خواستار دریافت خسارت فوق العاده سنگینی شده است. البته این ادعا بارها و قویا از سوی استقلالی ها رد شده و آنها از طریق وکلای خود، مدارکی را برای رد این موضوع تحویل داده اند و اکنون همه در انتظار صدور رأی این پرونده از سوی دادگاه عالی ورزش هستند.

حالا لئوناردو پادوانی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که رای نهایی دادگاه CAS درباره پرونده شکایت او از استقلال تا کنون سه مرتبه به تعویق افتاده و هر لحظه ممکن است رای نهایی صادر شود.

* استقلال باید تمام عناوین را به‌دست بیاورد
پادوانی ابتدا به قهرمانی استقلال پرداخت و گفت: این قهرمانی را به همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم استقلال تبریک می‌گویم. استقلال‌ تیم بزرگ و پرطرفداری است و باید بتواند همه عناوین را به‌دست آورد.

* کادرفنی و بازیکنان استقلال باید حفظ شوند
استقلال برای ادامه موفقیت‌های خودش در فصل بعد لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا باید کادر فنی و بازیکنان اصلی خود را حفظ کند و از طرفی به دنبال تقویت و ترمیم بخش‌هایی که در آن ضعف دارد؛ باشد.

* با مجیدی کار نکرده‌ام ولی او کارش را خوب انجام داده است
من شخصا با فرهاد مجیدی کار نکرده‌ام و همچنین با شخصیت و نوع مربیگری او آشنا نیستم اما او کارش را به‌خوبی انجام داده و به قهرمانی در لیگ نیز دست پیدا کرده است.

* فولاد باشگاهی است که ساختار خوبی دارد
عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا؟ فولاد خوزستان باشگاهی است که ساختار بسیار خوبی دارد، این باشگاه با بازیکنان جوان کار می‌کند و نتیجه این روند خوب از قبل مشخص است. هنگامی که باشگاهی دارای سازماندهی مناسب باشد نتایج خوب خودشان را نشان می‌دهند.

* فولاد برای رسیدن به فینال آسیا کار سختی دارد
فولادی‌ها برای رسیدن به قهرمانی و فینال لیگ قهرمانان آسیا راه سختی در پیش خواهند داشت زیرا حریفان آسیایی قدرت خرید بسیار بیشتری برای جذب بازیکنان تراز اول را دارند، اما می‌دانیم نتیجه فوتبال همیشه در زمین مشخص می‌شود و من امیدوار هستم اهوازی‌ها به فینال ACL ۲۰۲۲ برسند و قهرمان آسیا شوند.

* امیدوارم رأی نهایی دادگاه CAS زودتر اعلام شود
رای نهایی دادگاه CAS درباره پرونده شکایت من از استقلال تا کنون سه مرتبه به تعویق افتاده است و هر لحظه ممکن است رای نهایی صادر شود. امیدوار هستم هرچه زودتر نتیجه دادگاه CAS اعلام شود و به دستم برسد.

* می‌خواهم مدال پارالمپیک ببرم
اکنون به‌صورت منظم و حرفه‌ای در رشته شنا فعالیت دارم و هدف من از فعالیت در این رشته رسیدن به پارالمپیک است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما