شناسهٔ خبر: 54186053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قهرمانان ورزشی مازندران در نشست شورای اداری تجلیل شدند

ساری- ایرنا- همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای اداری مازندران 11نفر از قهرمانان بین المللی استان در رشته های مختلف ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در نشست شورای اداری ازقهرمانان و مدال آوران ورزش مازندران که در رویدادهای بین المللی موفق به کسب تجلیل کرد.

مهدی بالی و ناصر علیزاده به پاس افتخار آفرینی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، فاطمه ذلیلکانی و حمیدرضا کنعانی به پاس افتخار آفرینی در تکواند و المپیک ناشنوایان، علی سوادکوهی، رحمان عموزاد، محمدحسین محمدیان و امیر حسین فیروزپور به پاس افتخار آفرینی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، علیرضا یوسفی به پاس افتخار آفرینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان، حامد شیری، کاپیتان تیم فوتبال نساجی و ایزد سیف الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به پاس قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی تجلیل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه نشست شورای اداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : حضور موفق ورزشکاران مازندران در ورزش کشور همواره باعث دلگرمی مردم بوده و ملی پوشان این استان در ماه های گذشته در آوردگاه های مختلف جهانی و آسیایی توانستند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

حسن رنگرز تصریح کرد: در ورزش علاوه بر رقابت، رفاقت و دوستی نیز اهمیت بالایی دارد که خوشبختانه ورزشکاران ما این موضوع را در میادین مختلف ثابت کردند.

نظر شما