شناسهٔ خبر: 54185792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف ۴۰۰ تن برنج احتکار شده در جویبار

جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۰۰ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲۸ میلیارد تومان از یک انبار در شهرستان جویبار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید موسی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، ماموران انتظامی از وجود یک انبار برنج در سطح شهر مطلع و موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی و همکاری اداره جهاد کشاورزی و جرائم اقتصادی استان، در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۴۰۰ تن برنج احتکاری شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و با توجه به محرز بودن احتکار، محل مورد نظر پلمب و مقدار برنج احتکار شده تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

حسینی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۲۸۰ میلیارد ریال برآورد شد، خاطرنشان کرد: پلیس به همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد برهم زدن امنیت روانی و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت تمام برخورد می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما