شناسهٔ خبر: 54185774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

تیم نساجی از نظر مالی توان رقابت با باشگاه های دیگر را ندارد

ساری- مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از مسئولان و همه بخش ها خواست کمک کنند تا تیم نساجی در رقابت های آسیایی آبروداری کند و گفت: توان مالی باشگاه قابل رقابت با باشگاه های دیگر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایزد سیف الله پور عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه فوتبال مازندران به عنوان نماینده ایران باید در رقابت‌های آسیایی شرکت کند، افزود: مردم استان بیش از ۶۰ سال منتظر چنین روزی بودند.

وی اظهار داشت: تیم استقلال در رقابت‌های لیگ دوبار امتیازهایش را برابر نساجی از دست داد و در رقابت‌های جام حذفی نیز برابر نساجی شکست خورد.

وی با تقدیر از تماشاگران نساجی یادآور شد: باشگاه نساجی یک باشگاه خصوصی است و مالک آن در زمینه اشتغال زایی کمک زیادی کرده است و هدایت یک تیم در رقابت‌های کشوری نیازمند حمایت همگان است.

سیف الله پور با بیان اینکه نساجی متعلق به تمام مردم ایران است، گفت: باید کمک کنیم تا این تیم در رقابت‌های آسیایی آبروداری کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: متأسفانه امکانات مالی به نساجی اجازه نمی‌دهد تا با تیم‌هایی نظیر فولاد، سپاهان و غیره رقابت کنیم و با توجه به اینکه تمرینات در مازندران باید انجام شود، چهار سال یک مجموعه به این تیم واگذار شده ولی اجازه برای راه اندازی آن در ماهفروجک داده نمی‌شود.

وی گفت: همچنین از بخش صنعتی استان تقاضا داریم در کنار ماباشند تا شرمنده هواداران نباشیم.

نظر شما