شناسهٔ خبر: 54185255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازار سمنان زیر ذره‌بین ناظران/ برخورد جدی با محتکران کالاهای اساسی

استاندار سمنان با بیان اینکه اشراف کامل اطلاعاتی و نظارتی بر بازار این استان وجود دارد، گفت: با محتکران کالاهای اساسی به‌طور جدی برخورد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه اقدام مشترک ذیل ستاد تنظیم بازار استان سمنان که در سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این استان دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی نداریم و اقلام به میزان کافی وجود دارد.

وی گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات این کارگروه انجام شود و مردم باید بدانند که اشراف اطلاعاتی و نظارتی کامل در زمینه جلوگیری و برخورد با احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی وجود دارد.

استاندار سمنان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه‌های ذی‌الحجه و محرم و نیاز بازار به اقلام و کالاهای اساسی، ضرورت دارد تا ذخیره‌سازی کالاهای موردنیاز همچنان در دستور کار قرار داشته باشد.

هاشمی تأکید کرد: با محتکران در حوزه اقلام و کالاهای اساسی در استان سمنان به‌طور جدی برخورد شود تا مانع اخلال در بازار شوند.

وی بیان کرد: نظارت بر نانوایی‌های استان سمنان در دستور کار باشد تا امور همچنان به‌صورت مطلوب مدیریت شود و با کمبودی مواجه نشویم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان و همکارانشان که این کارگروه را به‌صورت فعال به پیش بردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما