شناسهٔ خبر: 54184937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می‌شود، گفت: تمامی مدیران برای خدمت به مردم توان خود را بکار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری ظهر یکشنبه در مانور آواربرداری با حضور دستگاه‌های اجرایی با اشاره به اینکه نباید مانورهای امدادی و سنجش آمادگی دستگاه‌های اجرایی تشریفاتی باشد، اظهار کرد: باید در فرآیند اجرای این مانورها به مردم خدمت شود.

وی عنوان کرد: یکی از مزایای برگزاری مانور، تمرین برای هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت جهادی به مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مانور برای ارائه خدمت به مردم باید به تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری تعمیم داده شود.

حیدری با اشاره به مشکلات زیرساختی در شهرک منظریه شهرکرد، مطرح کرد: حل مشکلات این منطقه با جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی آغاز شده است، باید مردم این محله تغییر را پس از انجام مانور احساس کنند، سرکشی مستمر از این فرآیند در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه امکانات و ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری بسیج شود، گفت: ماشین‌آلات برخی دستگاه‌های اجرایی تنها در مواقع بحران و فصل بارندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که می‌توان از این دستگاه‌های در بقیه مواقع سال برای ارائه خدمت به مردم استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اعتبارات خوبی به استان اختصاص پیدا خواهد کرد، افزود: مدیران برای جذب این اعتبارات باید ظرفیت‌سازی کنند.

وی ادامه داد: باید بین دستگاه‌های اجرایی شاهد وحدت رویه باشیم و مدیران در انجام مسئولیت از یکدیگر پیشی بگیرند.

حیدری با بیان اینکه عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می‌شود، افزود: تمامی مدیران برای خدمت به مردم توان خود را بکار بگیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: برخی از اقدامات همچون شانه‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌ها نیاز به اعتبار ندارد پس می‌تواند با استفاده از ماشین‌آلات موجود این کارها انجام شود.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

نظر شما