شناسهٔ خبر: 54184936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سازماندهی 44 گروه جهادی بسیج اصناف استان سمنان در عرصه مبارزه با اخلالگران اقتصادی بازار

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: گروه هاي جهادي بسيج اصناف استان سمنان در عرصه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و ايجاد ثبات در بازار وارد ميدان شده و در سراسر این سمنان با سازماندهي 44 گروه جهادی نقش آفريني مي کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به فعالیت 44 گروه جهادی بسیج اصناف و انجام بازرسی از واحدهای صنفی در جهت کنترل بازار افزود: نظارت بیشتر و و کنترل بیشتر در بازار، تثبیت قیمت ها را در پی خواهد داشت.
وي هدف از اجرای این طرح را ايجاد ثبات اقتصادي و کم کردن تنش در بازار خواند و اظهار داشت: آموزش‌های لازم در شهرستان ها توسط دستگاه های ذیربط به گروه های جهادی بسیج اصناف داده شده و بعد از آموزش بکارگیری در سطح بازار صورت گرفته است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه این گروه های جهادی شامل 130 نفر از جهادگران آموزش دیده می باشد تصریح کرد:هدف از این طرح برخورد با بازاریان نیست، بلکه کمک به بازاریانی است که صادقانه فعالیت می‌کنند و دنبال کسب روزی حلال اند، اما با کسانی که با اقداماتي همچون گرانفروشي و احتکار کالا بدنبال ايجاد اخلال در امرار معاش مردم هستند قطعاً برخورد جدی خواهد شد.
سردار دامغانی تصريح کرد: امروز ما در ميدان مبارزه يک جنگ ترکيبي تمام عيار با دشمنان اين انقلاب قرار داریم و رسانه هاي معاند و برخي از عوامل داخلي دشمن در تلاش هستند تا با مسموم سازی فضاي رواني جامعه القاي ياس و ناا ميدي در بين مردم کنند که به فضل الهي با تکيه بر عناصري همچون جهاد تبيين و بصيرت انقلابي مردم ، بدخواهان اين نظام همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

نظر شما