شناسهٔ خبر: 54180863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

خان‌محمدی: حرف علی دایی در مورد برخی از تماشاگران کاملا درست است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است که حرف علی دایی در مورد برخی از تماشاگران کاملا درست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن خان‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، با اشاره به اتفاقات تلخی که در تبریز رخ داد و کام همه را تلخ کرد، اظهار داشت: نمی دانم برخی از آقایان برای چه به ورزشگاه می روند؟ علی دایی در این مورد راست می گفت؛ "هدف این آقایان فوتبال و ورزش نیست و برای اهداف دیگری به ورزشگاه می روند. اتفاقاتی که در تبریز افتاد واقعا تلخ و ناراحت کننده بود. اگر یکی از آن سنگ ها به چشم یکی برخورد می‌کرد، چه کسی جوابگو بود؟" ممکن بود هر کدام از آن اشیایی که به داخل زمین پرتاب می شد، فاجعه ای را به وجود بیاورد. از آن بدتر، ادامه این بی اخلاقی ها ممکن است به شهرها و ورزشگاه های دیگر هم کشیده شود و کنترل آن غیرممکن شود.

بیشتر بخوانید:

عالیشاه: نمی‌توانند اتفاقات تبریز را گردن پرسپولیس بیاندازند

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اتفاقات این دیدار تاکید کرد: واقعا یحیی گل محمدی چه گناهی داشت که آن رفتارهای زشت را با او کردند؟ برای ما و فرهنگ مان بد است که بخواهیم شاهد این اتفاقات زشت باشیم. به اعتقاد من باید تمام عوامل و کسانی که در این ماجرا دخیل بودند، دستگیر شده و با آنها با اشد مجازات برخورد شود وگرنه دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود! 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط فنی بازی افزود: این بازی در دقایقی که در حالت عادی در جریان بود، کیفیت چندانی نداشت. به نظرم از دست رفتن شانس قهرمانی برای پرسپولیس باعث شده بود تیم روحیه لازم را در این دیدار نداشته باشد و در ادامه حواشی رخ داده هم مزید برعلت شد تا بازی خوبی را از دو تیم شاهد نباشیم. شاید اگر آن اتفاق ها رخ نمی داد، روند بازی در نیمه دوم تغییر می کرد اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که امکان ادامه آن میسر نشد تا این دیدار نیمه کاره رها شود.


خان‌محمدی در خصوص ناکامی پرسپولیس در کسب جام به خبرنگار برنا گفت: انتظارات از تیمی که 5 فصل متوالی موفق به کسب جام شده زیاد است. البته این امکان وجود داشت که ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر به نام پرسپولیس ثبت شود اما متاسفانه عوامل زیادی دست به دست هم داد تا این اتفاق خوب برای پرسپولیس رخ ندهد. پرسپولیس در شروع فصل ضمن از دست دادن ستاره های تاثیرگذارش در نقل و انتقالات خوب عمل نکرد. در ادامه نیز پنجره بسته و مشکلات مدیریتی و مالی تمرکز را از بازیکنان و کادر فنی گرفت تا در نهایت پرسپولیس نتواند امسال جامی را به هوادارانش هدیه کند. این اتفاق هرچند تلخ برای پرسپولیس رخ داد اما امیدوارم در ادامه و برای فصل بعد باشگاه بتواند شرایط را برای رفع کامل مشکلات فراهم آورده و این امکان فراهم شود که پرسپولیس با قدرت بیشتری برای فصل بعد آماده شده و بتواند در فصل آینده جبران مافات داشته باشد.

خان‌محمدی در مورد بازی برابر شهرخودرو گفت: پرسپولیس باید فصل را با بهترین شرایط به پایان برساند و تمام تلاشش را به کار بگیرد و با دو برد در دو بازی پیش رو در رقابت با سپاهان پیشی گرفته و فصل را با رقم زدن دو پیروزی شیرین برای هوادارانش خاتمه دهد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما