شناسهٔ خبر: 54161438 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشدید برخورد با محتکران

با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی ۹۶ محتکر کالا در استان همدان دستگیر شدند

به گفته فرمانده انتظامی استان همدان ۹۶ محتکر کالا از زمان اجرای طرح مردمی سازی یارانه در استان شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سردار سلمان امیری گفت:عوامل پلیس امنیت اقتصادی از آغاز اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون ۸۴۷ تن و ۷۱۴ کیلوگرم انواع مواد خوراکی، بهداشتی، ادوات کشاورزی و ساختمانی احتکاری را با همکاری سازمان صمت، تعزیرات و جهاد کشاورزی کشف و ضبط کردند.

مهمترین کالا‌های کشف شده شامل ۱۸۰ تن دستگاه و ادوات کشاورزی، ۱۳۹ تن روغن خوراکی، ۱۳۰ تن گندم، ۵۷ تن نهاده دامی، ۵۴ تن برنج، ۵۲ تن مرغ، ۳۳ تن ماکارانی، ۳۰ تن ذرت و ۲۵ تن آرد است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲۴ میلیارد تومان برآورد کردند و در این زمینه ۱۰۱ پرونده برای محتکران کالا‌های اساسی در مراجع قضایی تشکیل شده است.

 همچنین در این مدت ۲۵۰ دستگاه اجاق گاز، ۲۰۹ دستگاه جارو برقی، ۱۴۷ قلم انواع لوازم خانگی، یک هزار و ۳۶۱ قوطی رب، یک هزار و ۱۶۸ قوطی دلستر و آب میوه، یک هزار و ۲۳۳ قوطی انواع کنسرو، ۳۲ هزار لیتر شوینده و هشت هزار عدد سایر اقلام بهداشتی در استان همدان کشف شده است.

به گفته سردار امیریخاطر نشان کرد: با حمایت و پشتیبانی استاندار همدان و تعامل نهاد‌هایی نظیر دادستانی، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی برخورد با محتکران کالا و مخلان بازار در دستور کار است و تاکنون   ۲۲ واحد متخلف در استان همدان پلمب شدند. 

نظر شما