شناسهٔ خبر: 54157936 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

دولت موضوعات مختلف را به مذاکرات گره نزده است

وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

صاحب‌خبر -

عیسی زارع پور در شورای اداری شهرستان چهاربرج گفت: دولت سیزدهم علی رغم همه مشکلاتی که به ارث برده است همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید: تمام هم و غم  دولت سیزدهم خدمت به مردم است و این دولت علی رغم کسری بودجه‌ای که داشت، به موفقیت‌های بی نظیری دست یافته است.

به گفته وی دولت سیزدهم در نخستین قدم در بحث مدیریت کرونا با قاطعیت وارد میدان شد و با حرکت جهادی در زمینه تامین و تزریق واکسن که بی نظیر بود، قدم بزرگی در راه مدیریت کرونا برداشت.

زارع پور گفت: هر کجا مردم پای کار بوده اند، شاهد موفقت بوده ایم و هرجا مردم پای کار آمده و همراه بوده اند؛ مشکلات حل شده است و این موضوع را بار‌ها دیده ایم و تجربه کرده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید: امروز فروش نفت افزایش یافته است و در بحث سیاست خارجی نیز شاهد موفقیت هستیم، و دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

وی با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان غربی گفت: این سفر‌ها با برنامه و طرح ریزی قبلی انجام می‌گیرد و در دور اول سفر‌ها که رو به اتمام است به دنبال اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام بوده و در دور بعدی سفر‌ها پروژه‌های جدید را در دستور کار قرار خواهیم داد.

زارع پور گفت: اقدامات مثبت دولت و شخص رئیس جمهور سبب امید آفرینی در بین مردم شده است، و هیچ کس جرات اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها و جراحی بزرگ اقتصادی را نداشت، ولی دولت صادق الوعد، شجاع و جسور نشان داد که برای تصمیمات بزرگ به نفع مردم آماده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: الحمدالله مردم نیز به خوبی به ثمرات مثبت این طرح آشنا شده اند، و عده‌ای که با اجرای این طرح، منفعت آن‌ها به خطر افتاده است، به دنبال تلخ کامی مردم بودند، ولی مردم ما هوشیاری و آگاهی خود را نشان دادند.

وی گفت: با اجرای این طرح، دولت به هدفش که اجرای عدالت و حذف رانت و مبارزه با فساد است، نزدیک شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به اقدامات انجام گرفته در حوزه وزارت متبوعش نیز اشاره کرد و گفت: امروز فراهم کردن زیرساخت‌های پرظرفیت یکی از اولویت‌های دولت است و دولت سیزدهم به دنبال راه اندازی فیبرنوری پرسرعت کسب و کار و مشاغل و منازل است و این کار نیز شروع شده است.

زارع پور گفت: پس از ۱۰ سال، شورای عالی فضایی کشور تشکیل شده است و امروز ماهواره بر‌های ما به نماد غرور و پیشرفت و اقتدار تبدیل شده اند و در اوج تحریم‌ها و سختی‌ها توانسته ایم به پیشرفته‌ترین فناوری دست پیدا کنیم و جز ۱۰ کشور جهان هستیم که ماهواره بر می‌سازیم.

نظر شما