شناسهٔ خبر: 54155697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

عدالت قضایی و اقتصادی باید تقویت شود

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عدالت قضایی و عدالت اقتصادی دو مقوله‌ای است که باید تقویت شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام اسدالله جعفری در جمع قضات و کارکنان حوزه‌های قضایی مهردشت، تیران و کرون شرایط فعلی کشور را نیازمند یک فهم مشترک همگانی دانست و گفت: با اقدامات مهم اصلاحی و اقتصادی که اکنون دولت آغاز کرده است و در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم است، با یک فهم مشترک و همکاری همگانی مردم و مسئولان می‌توان به اهداف عالی آن رسید.

دستگاه قضایی از این طرح که در راستای تحقق امر رهبر انقلاب و برقراری عدالت اجتماعی صورت می‌پذیرد، همه جانبه و قاطعانه حمایت می‌کند و امید است در کنار همراهی و موقعیت‌سنجی مردم فهیم این طرح بزرگ که ضرورت اجرای آن حتی در دولت‌های قبل نیز احساس می‌شد به سرانجامی موفق و نافع به حال مردم منجر شود.

به گفته او عدالت قضایی و عدالت اقتصادی دو مقوله‌ای است که باید تقویت شود و نقطه مقابل این دو جبهه محتکران و معاندان قرار دارند و در مقابله با دشمنان این دو جبهه چشم امید مردم به دستگاه عدلیه است و بی‌شک همکارانم در سطح حوزه‌های قضایی استان بی ملاحظه و با قاطعیت، دقت و سرعت با مظاهر و مبادی فساد مبارزه بی امان خواهند داشت و به معنای واقعی نقش‌آفرین این میدان خواهند بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش منابع و سرمایه انسانی را مهمترین محور در پیشبرد اهداف نظام اعلام کردو گفت: نیروی انسانی سالم، توانا و شایسته مهمترین سرمایه و محور در پیشبرد اهداف عالی نظام محسوب می‌شود و بر همین اساس دادگستری استان با اولویت تأمین کمبود‌ها در این حوزه بر اساس نیازسنجی لازم برنامه‌ریزی عملیاتی را در دستور کار دارد.

حجت الاسلام اسدالله جعفری تکریم مراجعان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مهمترین و بهترین شکل تکریم ارباب رجوع رعایت حقوق، پاسخگویی به موقع همراه با اخلاق در عین بی طرفی و اجرای عدالت است.

نظر شما