شناسهٔ خبر: 54154103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال ملی

نکو علیه اسکو؛ آقای اعتماد به نفس️

صاحب‌خبر -

در روزی که همه نگاه‌ها معطوف به حواشی بازی ناتمام تراکتور و پرسپولیس در تبریز و نیز داستان‌های مسابقه استقلال و آلومینیوم بود، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی پیکان و فولاد یک جمله عجیب به زبان آورد. از سرمربی فولاد پرسیده شد آیا صحت دارد که او قرار است دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی باشد؟ نکونام هم جواب داد: «برعکس نپرسیدید؟ اگر برعکس این باشد من درخدمتم.»

این نخستین‌بار نیست که سرمربی فولاد اظهارات بحث‌برانگیز علیه کادرفنی تیم ملی به زبان می‌آورد. کمتر از یک ماه پیش هم نکونام عدم‌دعوت از بازیکنان فولاد به تیم ملی را دستمایه نقدی شدید علیه مربی کروات قرار داده بود. او حتی چیزهایی گفت که تلویحا حاوی اتهام‌زنی بود: «نباید اینطور باشد که آخر فصل بازیکنانی که در قراردادشان آپشن دارند دعوت بشوند و فقط در یک اردوی تیم ملی باشند. نیاز است صحبت کنم تا در فوتبال ما یکسری چیزها را بدانند. ما و مردم آگاهیم، فوتبالیست‌ها و مربیان می‌دانند. فولاد خوزستان سال گذشته قهرمان جام حذفی شده و بهترین عملکرد را داشته، آخر فصل ۵ نفر را الکی به تیم ملی بردند که بعد هم بگویند خداحافظ. امسال دوباره شرایط‌مان چطور است؟ در آسیا خوب نتیجه گرفتیم، سوپر کاپ گرفتیم و الان هم چهارم جدول هستیم.»

این اواخر از جواد نکونام به‌عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲یاد می‌شد؛ شایعه‌ای که بازتاب منفی مفصلی داشت و خیلی‌ها نکونام را بسیار کم‌تجربه‌تر از آن دانستند که چنین مسئولیتی را برعهده بگیرد. با این حال گویا خود جواد در مورد میزان توانایی‌هایش نگاه دیگری دارد و از حداکثر اعتمادبه‌نفس بهره می‌برد. حتی اگر اصل حرف نکونام درست باشد و اسکوچیچ در سطح دستیاری او به سر ببرد، باز به زبان آوردن چنین طعنه درشتی در فاصله ۶ ماه تا جام‌جهانی هیچ فایده‌ای ندارد و تنها اعتبار سرمربی تیم ملی را نزد بازیکنان و افکار عمومی کاهش می‎دهد.

خانواده یعقوب لیث صفاری,آرامگاه یعقوب لیث,مقبره یعقوب لیث صفاری زندگینامه یعقوب لیث
مریلا زارعی بازیگر,عکس مریلا زارعی,عکسهای جدید مریلا زارعی مریلا زارعی در کنار خواهرش ملیکا زارعی
امیر جعفری,بیوگرافی امیر جعفری,همسر امیر جعفری همسر امیر جعفری؛ ریما رامینفر
امیر جعفری,بیوگرافی امیر جعفری,همسر امیر جعفری بوسه روی پیشانی امیر جعفری برای همسرش

نظر شما