شناسهٔ خبر: 54152127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

حمایت علی دایی از وریا غفوری

 

پس از برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان و مسجل شدن قهرمانی این تیم، وریا غفوری در بازگشت این تیم به تهران از مشکلات معیشتی و سختی های مردم گفت و اظهار کرد که نمی تواند در روزهایی که مردم در تنگنا هستند، سکوت کند. در روزهای گذشته و پس از این اظهار نظر غفوری، صحبت هایی مبنی بر ممنوع التصویری کاپیتان استقلال شنیده می شد تا جایی که در برنامه فوتبال برتر هم تصویر او نشان داده نشد. پس از این موضوع، افراد مختلفی از وریا حمایت کردند که علی دایی، شهریار فوتبال ایران هم در حمایت از غفوری در صفحه خود پستی منتشر کرد.او با انتشار عکسی از وریا غفوری با لباس کردی نوشت: «ساکت کردن منتقد، فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم.» فرارو

 

شناسایی عوامل حمله به گل‌محمدی

 

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی دیدار پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: متاسفانه شاهد شب سیاهی در فوتبال بودیم. اینگونه اتفاقات را در برخی استادیوم‌ها دیده بودیم اما در دیدار پرسپولیس و تراکتور در اوج خود رقم خورد. این اتفاقات نه در شان باشگاه بزرگ تراکتور و نه مردم خوب تبریز است. او همچنین گفت: از دو نفری که به آقای گل‌محمدی حمله کردند شکایت کردیم و از طرف دیگر از مسئولان باشگاه تراکتور هم که نتوانستند بازی را مدیریت کنند شکایت خواهیم کرد. آن دو نفری که به آقای گل‌محمدی حمله کردند شناسایی شده‌اند و تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کنیم. محمدی درباره بیانیه باشگاه تراکتور هم گفت: این بیانیه واقعا ساده بود. با توجه به مستندات و اتفاقاتی که رخ داد، واقعا جای دفاع نداشت. ما هم خواستار این هستیم که کمیته انضباطی با شدت با این موضوع برخورد کند.

 

اطلاعیه‌ باشگاه تراکتور در خصوص حواشی 

باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای جهت تنویر افکار عمومی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:اتفاقاتی در بازی تراکتور و پرسپولیس از سوی عده‌ای تماشاگر ناشناس رخ داد که مورد تایید این باشگاه نیست و افراد متخلف قطعا ارتباطی با هواداران واقعی تراکتور ندارند. این افراد به حالت مشکوک و صرفا برای ایجاد تنش در ورزشگاه حضور یافته بودند. هیچ کدام از مشوقین باشگاه و رابط شهرستان‌ها، افراد تنش آفرین را نمی‌شناختند و به نظر می‌رسد عده‌ای برای ضربه زدن به تراکتور در هفته‌های پایانی لیگ برتر، بین هواداران این تیم حضور یافته بودند.متاسفانه تعدادی از اعضای تیم رقیب نیز با هدف ماهی گرفتن از آب گل آلود، با رفتارهای تنش‌زا هواداران را تهییج و سکوها را ملتهب کردند. از جمله این رفتارها پرتاب سنگ به سمت هواداران از سوی امید علیشاه و مهدی ترابی بود که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

 

پیکان قهرمان والیبال باشگاه‌های آسیا شد

دیدار فینال والیبال باشگاه‌های ۲۰۲۲ آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های پیکان ایران و سانتوری سانبردز ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که تیم پیکان در حضور پرشور تماشاگران خود با پیروزی نفس‌گیر سه بر دو (۲۱ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲) مقابل سانتوری ژاپن قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آورد. پیمان اکبری سرمربی پیکان این دیدار را با سعید معروف، اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، پوریا فیاضی، آرمین تشکری و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد و حمزه زرینی هم به تناوب به کار گرفته می‌شد. آخرین باری که یک تیم خارجی جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرده به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد که تیم تایچون بانک چین تایپه قهرمان شد. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ نماینده‌هایی از ایران جام قهرمانی را به دست آورده بودند. البته این مسابقات در سال ۲۰۲۰ به دلیل کرونا لغو شد. 

نظر شما