شناسهٔ خبر: 54151537 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در سفر وزیر آموزش و پرورش به مهاباد صورت گرفت؛

بازدید از چند پروژه و دیدار با فرهنگیان و خانواده شهدای دانش آموزی

در برنامه وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت سیزدهم در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، مدرسه خیرساز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و دیدار با فرهنگیان مهاباد از برنامه های یوسف نوری در سفر به مهاباد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری روز جمعه در دیدار با فرهنگیان مهاباد به عنوان نماینده عالی رییس جمهور و هیات دولت در این شهرستان گفت: جلسات متعددی بین ۶ وزیر کابینه دولت طی روزهای گذشته برگزار و برای هفته آینده هم برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در مهلت قانونی، آیین نامه اجرایی رتبه بندی فرهنگیان را  ابلاغ و در احکام معلمان لحاظ کنیم.
وی با بیان اینکه اجرای طرح رتبه بندی پرداختی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود، ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی به دغدغه اصلی فرهنگیان تبدیل شده است و طی ماه آینده به مرحله اجرایی خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس کانکسی برای مدارس با تعداد دانش آموزان کم توجیه دارد، اما برای مدارس پر جمعیت قابل قبول نیست و باید برای جمع آوری آن اقدام کرد.
نوری در ادامه با بیان اینکه پتانسیل گردشگری مهاباد در سطح کشور بی نظیر است، گفت: طبیعت مهاباد جلوه های ویژه ای دارد که برای اجرای طرح‌های گردشگری بسیار مناسب است.
وی اضافه کرد: باید طرح توجیهی و فنی توسط کارشناسان برای سرمایه گذاری نوشته شود و حتما از طرف دولت اعتبار لازم برای اجرایی کردن آن اختصاص خواهد یافت.
نوری با بیان اینکه عدالت، مردم سالاری و شفافیت؛  از برنامه های دولت مردمی رییس جمهور است، اظهار کرد: اعتبار صرفه جویی شده از اجرای طرح اصلاح اقتصادی، صرف هزینه‌های عمرانی، خدماتی و زیرساخت های توسعه ای خواهد شد.
شایان ذکر است؛ بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، مدرسه خیرساز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و دیدار با فرهنگیان، از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به مهاباد به عنوان نماینده هیات دولت در سفر به استان آذربایجان غربی بود.

نظر شما