شناسهٔ خبر: 54151453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

ژن قهرمانی؛

هوگوپوشان مس سونگون بر قله افتخار/ آسمان تکواندو ایران هم نارنجی شد!

با برگزاری هفته پایانی از بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس"، هوگوپوشان تیم مس سونگون ورزقان کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته چهارم و پنجم (پایانی) از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی، روز جمعه 30 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار شد که در نهایت تیم مس سونگون ورزقان در اولین حضور خود در این مسابقات توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در مرحله اول این دوره از رقابت‌ها، 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند که درنهایت تیم‌های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

در پایان این رقابت‌ها، مس سونگون ورزقان با کسب 11 امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.  لوازم خانگی کن  با 11 امتیاز و تنها با تفاضل 2 برد انفرادی کمتر عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، صنعت مس کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب با کسب 8 و 5 امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

پیام خانلرخانی، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان به عنوان برترین مربی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

نتایج دیدارهای مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان “جام خلیج فارس” به شرح زیر است:

هفته چهارم:

مس سونگون ورزقان 5 – صنعت مس کرمان 3
پاس 2  –  شهرداری ورامین 6
دانشگاه آزاد اسلامی 2 – لوازم خانگی کن 6

هفته پنجم:

پاس صفر – مس سونگون 8
شهرداری ورامین 2 – لوازم خانگی کن 6
صنعت مس کرمان  5 – دانشگاه آزاد اسلامی 3

انتهای پیام/ د

نظر شما