شناسهٔ خبر: 54148400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن بداند روحانیت و حوزه‌های علمیه هیچ‌گاه میدان را در برابر تهاجم‌ خالی نمی‌کنند

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: دشمنان بدانند که روحانیت و حوزه‌های علمیه محکم و استوار سنگرنشین انقلاب اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری بوده و میدان را در برابر تهاجم‌ها خالی نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه(۳۰ اردیبهشت‌ماه) تهران اظهار داشت: در مکتب قرآن و اهل‌بیت(ع) یاد آموخته‌ایم که جهاد و مبارزه مستمر در راه خدا، یک اصل همیشگی و تعطیل‌ ناپذیر است. ممکن است عرصه‌های جهاد عوض شود؛ روزی جهاد با جان، مال، زبان، علمی و روزی خدمت‌ رسانی است اما آن‌چه مهم است که سراسر زندگی مومن جهاد است، چون استقامت بر صراط مستقیم همواره با دشمنان مواجه است و این مسیر بدون دشمن نیست.

وی افزود: دشمنانِ دینِ خدا هرگز حرکت، آزادی و استقلال مسلمانان را تحمل نمی‌کنند و این یک سنت الهی‌ است که جبهه باطل، در مقابلِ جبهه حق وجود دارد و قرآن کریم فرمود که دعوای باطل با شما بر سر دین شماست و نه مسائل دیگر؛ و آن‌ها می‌خواهند دین شما را بگیرند. مشکل دشمن این است که مومنین زیر بار آن‌ها نمی‌روند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، بیان کرد: در پرتو این جهاد است که مومنین آزمایش می‌شوند و عده‌ای از انسان‌های برگزیده به مقصد می‌رسند. شهادت یک نعمت و لطف خداوند است؛ امیرالمومنین(ع) در این‌ باره می‌فرمایند که شهادت موضع شکر است؛ شهید فقط زنده نیست بلکه زنده‌ کننده است و عامل حیات است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌ صادقی با بیان اینکه روحانیت از زمان غیبت کبری امام زمان(عج) شهدای فراوانی را تقدیم اسلام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تا الان ۷۱۰ یادواره شهدای روحانی در شهرهای مختلف برگزار شده و صحنه‌های زیبایی از پیوند امت با روحانیت رقم خورده است.

وی ادامه داد: کنگره ملی و سراسری شهدای روحانیت بنا بود اول اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود که به‌ علت کرونا امکان‌پذیر نبود و امسال در شرایطی که دشمن تهاجم فکری و بیانی را آغاز کرده و جهاد تبیین در رأس جهادها هست و رهبری معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشته‌اند، مناسب دیدیم تا کنگره شهدای جهاد تبیین را برگزار کنیم و این مراسم ۴ خرداد ماه در شهر مقدس قم با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی آقای رئیسی برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دشمنان بدانند که روحانیت و حوزه‌های علمیه محکم و استوار سنگرنشین انقلاب اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری بوده و میدان را در برابر تهاجم‌ها خالی نمی‌کند. دشمن بداند که روحانیت، ولایتمدار و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب است و تا زمانی که تمام کفر نابود شده و عالم آماده‌ی نهضت ظهور بشود، می‌ایستد و می‌جنگد تا این انقلاب را تحویل صاحبش حضرت حجت بن الحسن(عج) تقدیم کند.

انتهای پیام/

نظر شما