شناسهٔ خبر: 54147574 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی کارتی Marvel Snap معرفی شد + ویدیو

چند جهانی مارول، این بار در یک بازی کارتی / Marvel Snap

صاحب‌خبر -

یک بازی کارتی جدید از چندجهانی مارول به نام Marvel Snap معرفی شد که سازندگانش از اعضای سابق تیم سازنده Hearthstone هستند.

عنوان Marvel Snap توسط استودیو Second Dinner ساخته می‌شود و انتشارش بر عهده شرکت Nuverse است. Second Dinner از برخی از اعضای سابق بلیزارد که روی عنوان محبوب Hearthstone کار می‌کردند تشکیل شده است. با توجه به سابقه کاری این توسعه‌دهندگان، می‌توانید حدس بزنید که این بازی مارولی جدید چه سبک و سیاقی دارد.

بله، Marvel Snap یک بازی چندنفره یک به یک (1v1) مبتنی بر کارت‌های قابل جمع‌آوری است (Collectible Card Game، یا به‌طور مختصر CCG) که در چند جهانی مارول جریان دارد. با حضور شخصیت‌هایی همچون ونوم، ولورین، گروت، آمریکا چاوز و آیرنهارت، «مارول اسنپ» شامل بیش از ۱۵۰ کارت در زمان عرضه می‌شود که با آپدیت‌های ماهانه به تعدادشان افزوده خواهد شد.

به گفته سازندگان، این عنوان سریع‌ترین بازی CCG بازار خواهد بود و هر کدام از مچ‌هایش، که در سه مکان مختلف از جمله «واکاندا»، «هلفایر کلاب» و «هالا» جریان دارند، حدودا سه دقیقه طول خواهد کشید. یک نکته جالب دیگر درباره بازی، سبک هنری متنوع کارت‌‌ها است. مثلا کارت یک شخصیت می‌تواند ظاهری پیکسل-آرتی داشته باشد، یا همانند کمیک‌هایش طراحی شده باشد.

Marvel Snap قرار است یک بازی رایگان باشد و البته سازندگانش تاکید کرده‌اند که بازیکنان بدون نیاز به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌توانند تمام کارت‌های بازی را به‌دست آورند. بازی طی ادامه امسال برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد. اتفاقا بتای بازی هم به‌صورت محدود هم‌اکنون در دسترس است که از این لینک برای ورود به آن می‌توانید اسم‌نویسی کنید. همچنین تایید شده که بازی امسال به‌صورت «دسترسی زودهنگام» برای پی‌سی هم منتشر خواهد شد.

این روزها بحث چندجهانی یا همان مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول داغ است، پس پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالب معرفی دکتر استرنج و گروه ایلومیناتی را در ویجیاتو مطالعه کنید.

معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

Marvel Snap

نظر شما