شناسهٔ خبر: 54147021 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

مدیرعامل ایرانسل: تحول دیجیتال نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت است

مدیرعامل ایرانسل گفت:تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تابتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق که امروز پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.

بیژن عباسی‌آرند: ایرانسل تاکنون نقشی اساسی در ارتباطات کشور به عنوان هستۀ مرکزی اقتصاد دیجیتال داشته است. امروز هدف ایرانسل، بسط دادن این نقش و حضور در لایه‌های پلتفرم و خدمات اقتصاد دیجیتال است.

ایرانسل با تمرکز بر مدیریت زیست‌بوم دیجیتال خود و سرمایه‌گذاری بر روی نسل پنجم، هوش مصنوعی، اَبَرداده و رایانش ابری، در تلاش است با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال باشد.

مدیرعامل ایرانسل از همۀ شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های فناوری دعوت کرد تا در روندی که برای تحقق و توسعۀ بحث تحول دیجیتال تعریف شده، ایرانسل را یاری دهند.

https://irancell.ir/b/292547/b

نظر شما