شناسهٔ خبر: 54145154 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ببینید | تبریک تولد متفاوت هوتن شکیبا برای ایرج طهماسب که در اینستاگرام ایرانی‌ها پربازدید شد

هوتن شکیبا به مناسبت تولد ایرج طهماسب، پستی در اینستاگرامش منتشر کرده که به سرعت در این شبکه اجتماعی پربازدید و وایرال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، امروز، سی اردیبهشت، تولد ایرج طهماسب، بازیگر، کارگردان و مجری است که برای سال‌ها، در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته. طهماسب از ابتدای سال ۱۴۰۱، برنامه عروسکی «مهمونی» را روی آنتن شبکه نمایش خانگی برده است. در این برنامه شخصیتی به نام بچه وجود دارد که هوتن شکیبا، به جای او صحبت می‌کند. به مناسبت تولد ایرج طهماسب، هوتن شکیبا، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرده و به سبک بچه نوشته است: «طهماسب، تو رو خدا می‌شه تولد من باشه، تولد تو نباشه؟ توروخدا!.. ببین دوستت دارم.»

ببینید | تبریک تولدی که در اینستاگرام ایرانی‌ها پربازدید شد

مجید توکلی نیز که طرح و اجرای این ویدئو را برعهده داشت پیش از هوتن شکیبا با انتشار این کار زیبا در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک سالروز تولد ایرج طهماسب نوشت: «عروسک‌ها برای ما فقط اسباب‌بازی بودند، اما از وقتی شما شدید خالق عروسک‌های خاطره‌انگیز ما و به‌شان جان دادید، شخصیت دادید، آنها شدند بخشی از خانواده‌ی ما. مثل خود شما که یکی از اعضای خانواده‌ی همه‌ی مردم ایران هستید آقای طهماسب. آقای مجری عزیز ما.

شما این روزها با مجموعه‌ی جدیدتان به خانه‌ی ما آمدید و دنیای زشتی که با جنگ و خون و پول آغشته شده را سبز کردید. گفتم شاید همین تبریک‌ها و حال خوبش، کمترین هدیه‌ای باشد به مناسبت زادروز ۶۳ سالگی‌تان. خدا شما را برای همه‌ی ما سلامت نگه دارد و از شر هر نابالغ و کج‌فهمی، دور. تولدتان مبارک آقای طهماسب»

نظر شما