شناسهٔ خبر: 54145087 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جهاد و مبارزه در راه خدا اصلی همگانی و همیشگی است

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه جهاد و مبارزه در راه خدا اصلی همگانی و همیشگی است، گفت: هرگز دشمنان دین خدا حرکت و پیشرفت مسلمان و استقلال و آزادی فکری آنها را تحمل نخواهند کرد لذا همواره در برابر جبهه حق، جبهه باطل وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه ۳۰ اردیبهشت) در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه در مکتب اهل بیت (ع) آموخته‌ایم جهاد و مبارزه در راه خدا اصلی همگانی و همیشگی است، گفت: ممکن است عرصه‌های  جهاد تغییر پیدا کند اما سراسر زندگی مؤمن باید جهاد و حرکت در مسیر صراط مستقیم و علیه دشمنان باشد. هرگز دشمنان دین خدا حرکت و پیشرفت مسلمان و استقلال و آزادی فکری آنها را تحمل نخواهند کرد لذا همواره در برابر جبهه حق، جبهه باطل وجود دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دعوای دشمنان با ما نه بر سر حقوق بشر و انرژی هسته‌ای است بلکه آنها با دین خدا مشکل دارند زیرا ما زیر بار حرف آنها نمی‌رویم؛ جهاد در زندگی مؤمن تعطیل‌بردار نیست، گفت: شهادت لطفی است که خداوند به انسان‌های برگزیده عطا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه باید برای یادبود شهدا و برگزاری کنگره‌ها تلاشی مستمر داشته باشیم ضمن اینکه مقام معظم رهبری هم بارها تأکیدات زیادی بر برگزاری کنگره‌های شهدا داشته‌اند، گفت: تاکنون 710 یادواره شهدای روحانی به وسیله مردم در سراسر کشور برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه کنگره ۴ هزار روحانی شهید که از همه اقشار آمار شهدایش بیشتر است به زودی برگزار خواهد شد، ادامه داد: 700 تا 800 شهید دیگر هستند که یقینا طلبه بوده‌اند اما چون به عنوان روحانی به جبهه اعزام نشده‌اند در آمار شهدای روحانی درج نشده است. کنگره شهدای روحانی را به زودی و با قدرت تمام برگزار می‌کنیم تا بتوانیم به حیات خود ادامه دهیم.

پایان پیام/50

نظر شما