شناسهٔ خبر: 54143432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

فرنگی کار برنزی جهان: به دنبال مدالی خوشرنگ‌تر از جهانی سال گذشته هستم

پژمان پشتام می‌گوید در صورتی که در رقابت‌های جهانی کشتی ۲۰۲۲ ملی پوش شود تلاش می‌کند به مدالی خوشرنگ‌تر از جهانی سال گذشته برسد.

صاحب‌خبر -

پژمان پشتام دارنده برنز رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی گفت: سال گذشته در مسابقات جهانی نروژ با توجه به اینکه به یک وزن بالاتر آمده بودم و تنها چند ماه برای مسابقات وقت داشتم، توانستم برنز بگیرم و دست پُر برگردم. امسال، اما با توجه به اینکه زمان بیشتری دارم می‌توانم با آمادگی جسمانی بیشتری آماده حضور در مسابقات شوم و در صورت انتخاب توسط کادر فنی، هم جواب اعتمادشان را بدهم و هم رنگ مدالم را تغییر دهم.

پشتام یکی از ملی پوشان حاضر در پنجمین اردوی کشتی فرنگی است، ملی پوش اهل تهران که پس از یک طلا و نقره قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، سال گذشته در نروژ توانست اولین مدال جهانی که رنگ آن برنز بود را کسب کند.

 فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم که یکی از کشتی گیران اعزامی به تورنمنت قزاقستان است، گفت: در حال حاضر در اردو‌های تیم ملی برای حضور در تورنمنت تورلیخانوف (رنکینگ اتحادیه جهانی) قزاقستان هستیم. شرایط خوب است و امیدوارم با نتیجه‌ای که در مسابقات قزاقستان می‌گیرم، بتوانم رنکینگم را ارتقاء دهم تا قرعه مناسب‌تری در مسابقات جهانی صربستان داشته باشم.

مسابقات رنکینگ دار قزاقستان روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه برگزار می‌شود و مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان نیز روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام خواهد شد.

نظر شما