شناسهٔ خبر: 54143323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های آذربایجان‌غربی پیش بینی شده است

ارومیه - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌ و حمل و نقل ریلی آذربایجان‌غربی پیش بینی شده که در جریان سفر ریاست جمهوری این اعتبار تصویب و اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی روز جمعه در بازدید از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این اعتبار برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در این استان هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور یکی از محورهای مهم کشور است که ما را به چندین پایانه مهم کشور متصل می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: بهره‌برداری از این طرح مزیت ترانزیت مهمی است که تحول بزرگی در کل کشور فراهم می‌کند.
قاسمی اضافه کرد: بخش‌های کمی از این طرح در آذربایجان‌غربی باقی مانده و عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است.
وی یادآور شد: با تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان آذربایجان‌غربی تا سال آینده به اتمام می‌رسد.
به گزارش ایرنا، کریدور بزرگراهی غرب کشور ۵۶۹ کیلومتر بوده و تاکنون ۷۸ درصد این مسیر در آذربایجان‌غربی به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرد.

این سفر، بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت طی حدود ۹ ماه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است آیت الله سیدابراهیم رئیسی طی حدود ۹ ماه گذشته ۲۰ سفر استانی داشته و به استان های مختلف کشور سفر کرده است؛ در این سفرها هزاران طرح، صدها هزار میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.

نظر شما