شناسهٔ خبر: 54143281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در سالگرد نبرد شمشیر قدس

شهرک‌های صهیونیست‌نشین زیر ذره‌بین پهپاد‌های مقاومت فلسطین+ فیلم

گردان‌های قدس در نخستین سالگرد نبرد شمشیر قدس تصاویری پهپادی از شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

گردان‌های قدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، برای اولین بار صحنه‌هایی از شهرک‌های مجاور نوار غزه را که توسط هواپیما‌های بدون سرنشین در جریان نبرد «شمشیر قدس» ثبت شده اند، منتشر کرد.

این ویدئو با عنوان «شناسایی لبه» که همزمان با نخستین سالگرد نبرد شمشیر قدس منتشر شده است، برای اولین بار صحنه‌های هوایی از شهرک‌های مجاور نوار غزه را در جریان نبرد شمشیر قدس نشان می‌دهد.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که پهپاد‌های مقاومت فلسطین سال گذشته پس از نفوذ به اراضی اشغالی توانسته بودند این تصاویر را ضبط کنند و به سلامت به آشیانه خود بازگردند.

<div id="video-display-embed-code_16072880"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8140088/16072880?width=400&height=300"></script></div>

مروان عیسی (ابو البراء) جانشین فرمانده ستاد گردان‌های القسام نیز تایید کرد که «نبرد سیف القدس سرآغاز روز‌های سیاهی خواهد بود که در انتظار دشمن صهیونیستی است».

عیسی در نماهنگی که برای ادای احترام به برادرش شهید وائل عیسی ضبط شده، تاکید کرد: شمشیر قدس عواقب راهبردی بر پیکر دشمن غاصب و آینده آن در سرزمین فلسطین خواهد داشت و خون شهدا پلی برای رهایی و بازگشت به سوی مردم فلسطین خواهد بود.

پیشتر، «حزب الله لبنان» و «جنبش امل» با انتشار دو فیلم اعلام کردند که هر اقدام تجاوزکارانه کوچک یا بزرگ از سوی رژیم صهیونیستی به لبنان به سرعت و به صورت مستقیم پاسخ داده خواهد شد.

نظر شما