شناسهٔ خبر: 54143257 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

القسام: نبرد «سیف‌القدس» آغاز روزهای سیاه اشغالگران بود

معاون فرماندهی گردان‌های «القسام» تاکید کرد که نبرد «سیف‌القدس» بازتاب‌ها و نتایجی راهبردی بر اشغالگری صهیونیست‌ها داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مروان عیسی» معاون فرماندهی گردان‌های القسام تاکید کرد که نبرد «سیف القدس» سرآغاز روزهای سیاهی بود که در انتظار دشمن صهیونیستی تا نابودی آن است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»،  معاون فرمانده گردان‌های القسام در یک ویدئوی ضبط‌شده برای بزرگداشت «وائل عیسی» برادرش شهیدش، گفت: «سیف القدس تاثیراتی راهبردی بر پیکر دشمن غاصب و آینده آن در سرزمین فلسطین گذاشت».

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: «خون شهدا پلی برای آزادی و بازگشت مردم فلسطین به سوی سرزمین‌شان خواهد شد».

وائل عیسی سال گذشته و طی بمباران رژیم صهیونیستی در نبرد سیف القدس، به همراه «حسن القهوجی» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام مورد هدف نظامیان اشغالگر قرار گرفته و هر دو به شهادت رسیدند.

نبرد سیف‌القدس، اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز و به مدت ۱۱روز ادامه پیدا کرد؛ نبردی که با امضای توافقنامه آتش‌بس پایان یافت. در جریان این نبرد، مقاومت فلسطین، مراکز مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و عمق تل‌آویو را به ناامنی کشاند.

اخیراً «گردان‌های عزالدین القسام» در اولین سال‌گرد نبرد سیف‌القدس،  تصاویری از سلاح‌هایی را که برای اولین بار در طول نبرد به کار گرفته شدند، به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/م

نظر شما