شناسهٔ خبر: 54143247 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نفوذ پهپاد مقاومت به عمق اراضی اشغالی فلسطین

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ویدیویی جدید از نفوذ پهپاد خود به شهرک‌های صهیونیستی در جریان جنگ «سیف القدس» را منتشر کرد که بعد از انجام ماموریت سالم به پایگاه اصلی خود بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بعد ادعاهای رژیم صهیونیستی به  تجاوز زمینی به نوار غزه (در جریان جنگ سیف القدس) از سوی  فرماندهی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به یگان هوایی‌اش ماموریت داده شد  تا با پایش مناطق مرزی نوار غزه صحت و سقم این ادعای رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار بگیرد، تا شرایط منطقه مورد بررسی قرار بگیرد.

از اینرو  یکی از پهپادهای سرایا القدس ماموریت موفقیت آمیز خود را برای انجام این مهم  انجام داد  و دروغ بودن ادعای رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند.

تصاویر ارسال پهپاد سرایا القدس که برای اولین بار رسانه‌ای می شود ، خالی بودن خط مرزی نوار غزه با بقیه مناطق فلسطین اشغالی را از حضور نظامیان صهیونیست به تصویر کشید.

این پهپاد بعد از انجام موفقیت آمیز ماموریت محوله و نفوذ به اراضی اشغالی سالم به پایگاه خود بازگشت.

در حالی سرایا القدس حضور و فعالیت پهپاد شناسایی خود را بر فراز مناطق تحت کنترل نظامیان صهیونیست رسانه‌ای می‌کند که صهیونیست‌ها از بیم حملات پهپادی سرگرم هدف قرار دادن و سرنگونی پهپادهای خود هستند که آخرین مورد آن دیروز در الجلیل به وقوع پیوست.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما