شناسهٔ خبر: 54142809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترس از هواداران؛ چرا پوگبا از انتقال جنجالی منصرف شد؟

تبعات احتمالی انتقال به باشگاه رقیب، پل پوگبا را از پیوستن به منچسترسیتی منصرف ساخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و تقریبا تردیدی وجود ندارد که این ستاره فرانسوی بعد از شش سال متوسط، در تابستان امسال و برای دومین بار اولدترافورد را ترک خواهد کرد. اخبار حاکی از احتمال انتقال پل پوگبا به باشگاه رقیب همشهری بود، اما او به دلایلی از این تصمیم منصرف شده است.

نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد پل پوگبا از نظر شخصی با مدیران باشگاه منچسترسیتی به توافق رسید و قصد داشت فصل بعد در این تیم و زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند. اما در نهایت ترس از واکنش های تند هواداران منچستریونایتد و دشواری احتمالی زندگی در این شهر، باعث شد پل پوگبا نظر خود را تغییر داده و تصمیم به انتقال به تیم دیگری بگیرد. مدیران سیتی به این ستاره فرانسوی اعلام کرده بودند که مشکلی با پرداخت دستمزد مورد نظر او ندارند، اما در نهایت پل پوگبا تمایلی به انجام این انتقال جنجالی و دشمنی با هواداران یونایتد نشان نداد و پیشنهاد سیتیزن‌ها را رد کرد. در واقع او احساس کرده که زندگی در شهر منچستر به دلیل واکنش های تند و منفی هواداران تیم سابق، غیرقابل تحمل خواهد شد.

پل پوگبا قصد دارد برای ادامه دوران ورزشی خود راهی خارج از انگلیس شود. در مقطع فعلی یوونتوس و پاری سن ژرمن از بالاترین شانس برای توافق با این بازیکن برخوردارند. در صورت تمایل به بازگشت به یوونتوس، پل پوگبا باید تقریبا از نیمی از دستمزد دریافتی خود چشم پوشی کند، اما احتمالا پاری سن ژرمن مشکلی با پرداخت این رقم نخواهد داشت.

نظر شما