شناسهٔ خبر: 54142585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دعوت کاپیتان رویس به تیم ملی آلمان برای لیگ ملت‌ها

مهرداد میرزایی

سرمربی تیم ملی آلمان مارکو رویس را برای بازی‌های ماه آینده لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا، انگلیس و مجارستان به اردوی ژرمن‌ها فراخواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت،  آلمان کار خود را در لیگ ملت ها با دیدار با ایتالیا، انگلیس و مجارستان شروع خواهد کرد و مردان هانسی فلیک امیدوار هستند بتوانند به آمادگی بالایی قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ دست یابند. کای هاورتز، تیمو ورنر و آنتونیو رودیگر ستاره های چلسی و ایلکای گوندوغان هافبک منچسترسیتی همگی در این فهرست حضور دارند.

رابین گوسنس مدافع کناری اینتر و رابین کوخ مدافع لیدز یونایتد از جمله افرادی هستند که از فهرست آلمان برای این رقابتها خط خوردند.

فلیک همزمان با معرفی بازیکنان آلمان برای لیگ ملت ها گفت: همه این شانس را دارند که برای جام جهانی در ترکیب تیم حضور داشته باشند. درهای تیم ملی به روی همه باز است.  من هر کسی را که ناامید است درک می کنم. ما انتظاراتی از بازیکنان داریم که این انتظارات را به خودشان نیز گفتیم و در واقع استانداردها برای حضور در تیم ملی آلمان روشن است. 

فلیک همچنین گفت که احتمال دعوت سایمون تروده مهاجم ۳۴ ساله را در آینده رد نمی کند، زیرا او ۳۰ گل به ثمر رساند تا شالکه را  به بوندسلیگا برساند. هشت بازیکن بایرن مونیخ که دهمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا را در این فصل به دست آوردند، هسته اصلی تیم ملی آلمان را تشکیل می دهند که کاپیتانی آن بر عهده مانوئل نویر دروازه بان بایرن است.

نکته مهم این فهرست حضور مارکو رویس کاپیتان دورتموند است که در سال ۲۰۱۹ به دلیل خستگی از فهرست آلمان برای لیگ ملت ها کنار کشید و حالا دوباره به تیم ملی آلمان برگشته است.

فهرست تیم ملی آلمان برای لیگ ملت ها به شرح زیر است:

دروازه بان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ)، کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت)، اولیور باومن (هوفنهایم)

مدافعان: بنجامین هنریکس (لایپزیگ)، تیلو کرر (پاری سن ژرمن)، لوکاس کلسترمان (لایپزیگ)، دیوید راوم (هوفنهایم)، آنتونیو رودیگر (چلسی)، نیکو شلوتربک (فرایبورگ)، نیکلاس سوله (بایرن مونیخ) و جاناتان تاه (بایر لورکوزن)

هافبک ها: جولیان برانت (بوروسیا دورتموند)، لئون گورتزکا (بایرن مونیخ)، ایلکای گوندوغان (منچستر سیتی)، یوناس هوفمان (بوروسیا مونشن گلادباخ)، جاشوا کیمیش و جمال موسیالا (هر دو بایرن مونیخ) و آنتون استاش (ماینتس)

مهاجمان: کریم آدیمی (ردبول سالزبورگ)، تیمو ورنر (چلسی)، لروی سانه (بایرن مونیخ)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، مارکو رویس (بوروسیا دورتموند)، سرژ گنابری (بایرن مونیخ)، کای هاورتز (چلسی) و لوکاس نمچا (ولفسبورگ)

آلمان در گروه E جام جهانی با اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا یا نیوزلند همگروه شده است.

انتهای پیام

نظر شما