شناسهٔ خبر: 54139800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سپاهان به رده دوم رسید، سایه سقوط فجرسپاسی پررنگ تر شد

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با پیروزی سپاهان مقابل شهرخودرو همراه بود،دیداری که یکی برای فرار موقت از سقوط تلاش کرد و دیگری برای رسیدن به رده دوم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از اصفهان، رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای مردان ایران امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد، در اصفهان از ساعت ۲۰:۰۰ دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرخودرو در نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ برصفر به سود سپاهان همراه بود.

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر ( سامان رنجبر۸۷)، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده ( رضا میرزایی -۶۷)، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی ( گئورگی گولیسانی-۶۷)، محمدرضا حسینی( میلاد جهانی -۳۰)، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو( یاسین سلمانی -۸۷)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی- محمد ابراهیم زاده( عارف محمد علی پور ۸۱)، محمد حیدری، محمد احسان حسینی ( احسان زائر-۶۷)، مجتبی بیژن، علی طاهران، مهدی شریفی( فردین رابط ۸۱)، ابوالفصل بابادی(معراج پورنقی -۵۳)، محسن ربیع‌خواه، امیرحسین نعمتی و محمدرضا فلاحیان( رحمان جعفری-۵۳)

سرمربی: داوود سیدعباسی

 

اخطار:

مسعود ریگی ( سپاهان)دقیقه ۶۰

علی طاهران ( شهرخودرو) دقیقه ۵۸

 

شاگردان نویدکیا برای رسیدن به رده دوم جدول از همان ابتدا هوشمندانه و با تمرکز بازی کردند، در دقیقه ۴۴ پاس دیدنی و به موقع محمد کریمی از نزدیکی‌ محوطه جریمه با جا گذاشتن مدافعان، دانیال اسماعیلی فر را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد تا دروازه خالی شاگردان سیدعباسی را باز کند.

 در ادامه فشار سپاهان، در دقیقه ۵۶ در حالی که سروش رفیعی با پاسی دیدنی در محوطه جریمه شهریار مغانلو را صاحب توپ کرد، اما مدافعان شهر خودرو اجازه گلزنی به مهاجم سپاهان ندادند تا توپ راهی سمت راست محوطه جریمه شود، جایی که میلادجهانی فرصت طلب و باهوش از زاویه نیمه بستن دروازه فراهانی را برای دومین بار باز کرد تا سپاهان ۲ بر صفر از حریف خود جلو بیفتد.

 

 پایه گذار گل سوم سپاهانی ها یکی از موتورهای حمله این تیم بود، مقانلو در دقیقه ۵۹ با یک پاس استثنایی و تماشایی از کنار خط طولی محمد کریمی را با فراهانی تک به تک کرد تا گل سوم طلایی پوشان وارد دروازه فراهانی شود.

حاشیه های بازی:

پیش از آغاز بازی دو سپاهانی سابق یعنی سیدصالحی و مهدی شریفی به سمت نیمکت میزبان رفتند و با حاضرین خوش و بش کردند.

*در 5 دقیقه ابتدایی سپاهان شروعی طوفانی داشته و توپ و میدان را در اختیار داشته است.

*ناظر بازی به دلیل هم رنگ بودن پیراهن محرم نویدکیا به او تذکر کرد و او هم مجبور شد به رختکن برود و رنگ پیراهنش را عوض کند.

*محمدرضا حسینی به دلیل مصدومیت از ناحیه ساعد دست مجبور به ترک بازی شد و میلاد جهانی به جای او وارد زمین شد، شدت مصدومیت حسینی به حدی بود که حین بازی با آمبولانس از ورزشگاه نقش‌جهان به بیمارستان اعزام شد.

سپاهان با این نتیجه و با توجه به بازی ناتمام پرسپولیس ۵۵ امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید، فجر نیز ۱۷ امتیازی در قعر جدول و در رده پانزدهم باقی ماند.

نظر شما