شناسهٔ خبر: 54137062 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حکم دیوان پادشاهی اردن برای اعمال محدودیت بیشتر بر ولیعهد پیشین

دیوان پادشاهی اردن با صدور بیانیه‌ای از محدود شدن تماس‌های تلفنی و رفت و آمدها و به طور کلی فعالیت‌های امیر حمزه ولیعهد پیشین این کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه مهر به نقل از الجزیره، دیوان پادشاهی اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پادشاه این کشور با محدود شدن تماس‌های تلفنی و رفت و آمدها و به طور کلی فعالیت‌های امیر حمزه ولیعهد پیشین اردن موافقت کرده است.

ملک عبدالله همچنین در این باره گفته است: تاکید کردم که حمزه در توهم به سر می‌برد و خودش را وارث مال و اموال و ارث پادشاهی هاشمی می‌داند!

وی افزود: برادرم حمزه تمامی فرصت‌های پیش روی خود را برای پیشرفت و بازگشت به مسیر درست و پایبندی به تعهدات خاندان پادشاهی از دست داد و اکنون نیز حقیقت را بازیچه خود قرار داده است.

پادشاه اردن در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: همواره سعی کردم در مقابل اقدامات برادرم حمزه از خود خویشتنداری نشان دهم و با او تا جایی که امکان دارد دوستانه رفتار کنم بدین امید که روزی در رفتارش تجدید نظر کند اما امیدم ناامید شد.

ملک عبدالله توضیح داد: حمزه سعی کرد تا صبح عید فطر، اعضای گارد سلطنتی را برای انجام اقدامی غیرقانونی با هدف ایجاد بحران جدید در کشور تحریک کند.

نظر شما