شناسهٔ خبر: 54137051 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

خودداری رژیم صهیونیستی از انجام تحقیقات درباره شهادت «شیرین ابوعاقله»

هاآرتص می‌گوید بخش تحقیقات جنایی پلیس نظامی ارتش رژیم صهیونیستی قصدی برای تحقیق در مورد تیراندازی مرگبار به «شیرین ابوعاقله» ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، بخش تحقیقات جنایی پلیس نظامی ارتش رژیم صهیونیستی قصدی برای تحقیق در مورد تیراندازی مرگبار به «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار «الجزیره» ندارد.

روزنامه‌نگار فلسطینی-آمریکایی شبکه الجزیره در ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) در جریان پوشش درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در «جنین» با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش «هاآرتص»، شهادت ابوعاقله به طور گسترده در رسانه‌های بین المللی پوشش داده شده و محکومیت شدید نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی و سیاست رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را به همراه داشته است.

این پایگاه افزود که علت اینکه ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد تحقیقی در این باره انجام دهد این است که این مسئله کاملا روشن است و هیچ ابهامی در مورد آن وجود ندارد.

هاآرتص، در بخش دیگری نوشت که ظاهرا دلیل دیگری هم وجود دارد و آن اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برآورد کرده که بازخواست نظامیان صهیونیست در رابطه با این حادثه، موجب بحث و مجادله خطرناکی در داخل نهاد‌های نظامی و جامعه صهیونیستی خواهد شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما