شناسهٔ خبر: 54135975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احتمال تغییر لیست اعزامی کشتی آزاد به تورنمنت قزاقستان

در حالی که پیش از این عنوان شده بود که فقط سه طلایی ایران در مسابقات جهانی اسلو در تورنمنت قزاقستان محک خواهند خورد، احتمال تغییر در این لیست وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام یاشاردوغوی ترکیه اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بود که اسفند ماه برگزار شد و تیم ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با 6 مدال طلای رحمان عموزاد، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی، مسابقه بعدی رنکینگ‌ اتحادیه جهانی که تیم آزاد ایران در آن شرکت خواهد کرد، جام بین‌المللی قزاقستان خواهد بود که 12 تا 15 خرداد ماه در آلماتی برگزار می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که فقط سه طلایی ایران در مسابقات جهانی 2021 اسلو در این رقابت‌ها محک خواهند خورد؛ سه کشتی‌گیری که بعد از مسابقات جهانی نروژ، فقط کامران قاسم‌‍پور دو مبارزه در لیگ برتر داشت و حسن یزدانی و امیرحسین زارع روی تشک نرفتند.

با این وجود احتمال تغییر این لیست وجود دارد. ضمن اینکه با توجه به مصدومیت پای زارع، ممکن است کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرد در مورد سلامت قهرمان سنگین وزن جهان، ریسک نکرده و او را به قزاقستان نفرستد. همچنین ممکن است امیرحسین فیروزپور نیز دیگر کشتی‌گیری باشد که به این لیست اضافه شود.

فیروزپور که در فینال قهرمان کشوری موفق شد در یک مبارزه نزدیک و نفسگیر، احمد بذری مدعی وزن 92 کیلوگرم را شکست دهد، سال گذشته طلای جوانان جهان را به خود اختصاص داد و امسال نیز شرایط سنی حضور در این رده سنی را هم دارد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما