شناسهٔ خبر: 54131422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

پیروزی قوی سفید بر دختران سرزمین فیروزه در لیگ برتر فوتبال بانوان

نماینده خراسان‌رضوی خارج از خانه مغلوب حریف شمالی‌اش شد.

صاحب‌خبر -

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ کیان نیشابور در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ‌برتر فوتبال بانوان نتوانست حریف ملوان شود و با یک باخت به خانه بازگشت.
بازی‌های هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه با برگزاری پنج دیدار هم‌زمان در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. در این هفته به‌دلیل بازی‌های راحت تیم‌های بالای جدول، صدر جدول تغییر نکرد و باید منتظر هفته‌های بعدی لیگ ماند. اما نماینده خراسان‌رضوی برخلاف تساوی هفته پیش و پیش‌بینی‌ها موفق نشد برابر ملوان بندرانزلی مقاومت کند و با نتیجه‌ای به‌نسبت پرگل امتیاز را به حریف واگذار کرد.

کیان نیشابور در بازی رفت در خانه میزبان قوی سفید بود و آن بازی را ۲ بر ۱ به حریف واگذار کرد، اما در بازی برگشت دختران کیان مسافر شمال کشور شدند و در ورزشگاه سیروس قایقران برابر ملوانی‌ها صف‌آرایی کردند. کیان هفته پیش هم خارج از خانه به میدان رفته بود و یک امتیاز از بازی با پالایش گاز ایلام سوغاتی آورده بود، اما خستگی این سفر باعث شد در بازی هفته نوزدهم دور از انتظار ظاهر شوند. در نیمه نخست بازی، دختران کیان دفاع بهتری از دروازه خود داشتند و فقط یک گل برای ملوانی‌ها به ثمر رسید.

اما در ادامه و نیمه دوم دیدار، ملوان در خانه توانست سه گل دیگر نیز به ثمر برساند. گل سوم این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. درنهایت کیان بدون هیچ گل زده‌ای در زمین انزلی‌چی‌ها، با نتیجه ۴ بر ۰ از حریف شکست خورد. صفورا جعفری، زهرا حاتم‌نژاد، پگاه نوری و نسترن محمدخانی گل‌های ملوان را در این بازی به ثمر رساندند. با این شکست جایگاه کیان نیشابور تغییری نکرد و در رده نهم باقی ماند.

تساوی پایین‌جدولی‌ها

همیاری آذربایجان‌غربی و پالایش گاز ایلام در یک بازی مهم مقابل هم بازی کردند. بازی رفت دو تیم با تساوی یک‌یک به پایان رسیده بود و بازهم تساوی در بازی برگشت رقم خورد. دختران ارومیه‌ای با یازده امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول قرار دارند و اگر در چهار دیدار باقی‌مانده امتیازات لازم را جمع نکنند، ممکن است اتفاقات خوشی را پیش‌روی خود نبینند. در دیداری دیگر زارع‌باتری که هفته پیش مقابل کیان متوقف شده بود، برابر البرزی‌ها به میدان رفت، اما در این بازی نیز ناکام ماندند و ۲ بر ۱ مغلوب نماینده البرز شدند.

پیروزی آسان بالانشین‌ها

خاتون بم، تیم صدرنشین لیگ، نیز دیدار بسیار آسانی را پشت‌سر گذاشت و مقابل ملی‌پوشان شهرکرد جشنواره گل برپا کرد. این سه امتیاز آسان صدرنشینی آن‌ها را تمدید کرد. دیدار سارگل بوشهر و شهرداری سیرجان نیز به‌دلیل حذف انضباطی تیم بوشهری از جدول رقابت‌ها برگزار نشد و شهرداری به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کرد. سپاهان اصفهان، اما دیدار سختی پیش‌رو داشت و در شهرآورد اصفهانی‌ها برابر ذوب‌آهن به میدان رفت. این بازی در دور رفت با نتیجه تساوی تمام شده بود و حالا در بازی بزرگ و مهم برگشت، سپاهان که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت، پیروز شد. این بازی جذاب در نهایت ۱ بر صفر تمام شد و سپاهان توانست در کورس سه تیم بالای جدول باقی بماند.

نظر شما