شناسهٔ خبر: 54130364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تدی شرینگهام:

هری کین؟ نه گفتن به یونایتد هنوز کار سختی است

تدی شرینگهام معتقد است که هری کین با ماندن در تاتنهام شانس بیشتری برای کسب جام دارد تا این که بخواهد برای این هدف راهی منچستر یونایتد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره‌های نقل و انتقالات قبلی بارها گفته شد که منچستر یونایتد شرایط جذب هری کین را بررسی می‌کند. در حقیقت گزارش‌ها حاکی از آن بود که ستاره انگلیسی از ناکامی‌های تاتنهام در بردن جام خسته شده و می‌خواهد راهی تیم دیگری شود. با این حال یونایتد خودش این روزها اصلا وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند اما آنها امیدوار هستند که در فصل آینده با اریک تن‌هاخ در قامت یک مدعی ظاهر شوند.

تدی شرینگهام، ستاره سابق منچستریونایتد و تاتنهام، حالا مصاحبه جالبی درباره هری کین و آینده او انجام داده و پیرامون شایعات علاقه منچستریونایتد به این بازیکن می‌گوید: "قطعا اگر هوادار منچستریونایتد بودید آرزو می‌کردید که هری کین به این تیم بپیوندد. اگر اختیار با خود هری کین باشد فکر می‌کنم که هر باشگاهی در دنیا او را در لیست خودش قرار می‌دهد. منچستر یونایتد در حال از بین بردن بازیکنان بزرگ است. اما با وجود این مسئله آنها هنوز یک باشگاه بزرگ هستند.

اگر منچستر یونایتد با شما تماس بگیرد رد کردن پیشنهاد آنها دشوار است. حتی اگر آنها در هیچ رقابت اروپایی فصل آینده نباشند، نه گفتن به منچستریونایتد هنوز کار بسیار سختی است. من فکر می‌کنم که تن‌هاخ در منچستریونایتد کار بسیار سختی برای هدایت قایق در مسیر درست دارد، می‌توانم بگویم که تاتنهام شانس بیشتری برای بردن جام‌ها در این لحظه دارد. من فکر می‌کنم کین در تاتنهام شانس بیشتری برای بردن جام دارد."

شرینگهام در ادامه گفت: "بله، من فکر می‌کنم کین در تاتنهام می‌ماند. او دوباره خوشحال به نظر می‌رسد، فقط به زبان بدن و رفتارش در داخل و خارج از زمین نگاه کنید. واضح است که او یک دوره چهار یا پنج ماهه را سپری کرده است که در آن شرایط دشوار بود، اما من اکنون می‌بینم که او دوباره به فرم خوب خود بازگشته است و از فوتبالش لذت می‌برد، به نظر می‌رسد که او از ماندن در جایی که هست خوشحال است."

نظر شما