شناسهٔ خبر: 54126478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم، در تبریز میهمان تراکتور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز، دیدار هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر فوتبال ایران را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. این دیدار ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

پرسپولیس هفته گذشته مقابل سپاهان در سیرجان شکست خورد و استقلال با شکست دادن فولاد در خوزستان، سه هفته زودتر تا پایان فصل، قهرمان فوتبال ایران شد و رسماً به سلطه پنج‌ساله پرسپولیس پایان داد. پرسپولیسی‌ها برای تثبیت رده دوم و حداقل از دست ندادن این جایگاه محکوم به کسب نتیجه کامل در مقابل تراکتور هستند.

در ادامه ترکیب احتمالی قرمزپوشان در بازی امروز را خط به خط بررسی خواهیم کرد:

لکِ نامطمئن کماکان فیکس

پس از درگیری‌های حامد لک با کادر فنی پرسپولیس و چند هفته سکونشینی، در دو هفته گذشته شاهد حضور وی در ترکیب پرسپولیس بودیم. حامد لک در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های فصلش را انجام داد و در مقابل خط‌حمله سپاهان با اشتباهی مرگبار روی گل دوم طلایی‌پوشان زمینه‌ساز برتری این تیم اصفهانی شد. اما یحیی چاره‌ای جز بازی‌دادن به وی ندارد تا تکلیف چارچوب دروازه پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شود و احتمالاً شاهد حضور بیرانوند در این خط برای پرسپولیس باشیم.

یکی از خطوط لغزنده پرسپولیس خط‌دفاعی‌ست

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در سه دیدار قبلی‌اش مقابل تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و سپاهان سه گل دریافت کرد و با توقف در دو دیدار اخیر مقابل اصفهانی‌ها جام را به استقلال واگذار کرد. علی نعمتی یکی از دو مدافع پرسپولیس خواهد بود و علیرضا ابراهیمی دوباره جای سیدجلال حسینی را در ترکیب اصلی خواهد گرفت؛ رامین رضائیان که توقعات را برآورده نکرد در سمت راست و سعید آقایی در سمت چپ برای قرمزپوشان بازی خواهند کرد. پرسپولیس روی نیمکت فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی و علی شجاعی را در خط دفاعی در اختیار خواهد داشت.

خط میانی دوباره برای گلسازی به راه می‌افتد؟

میلاد سرلک و کمال‌الدین کامیابی‌نیا در اکثر بازی‌های این فصل در مرکز زمین کمربند میانی را تقویت می‌کردند، اما آسیب‌پذیر هم بودند. امید عالیشاه که این فصل خیلی کم بازی کرد و در بیشتر هفته‌ها مصدوم بود، می‌تواند در سمت چپ برای پرسپولیس به میدان برود و در سمت راست هم مهدی ترابی پس از هفته‌ها ناکامی در گلزنی و گلسازی شاید بتواند به‌همراه امید عالیشاه موتور خط‌حمله را با توپ‌های دقیق برای گلزنی روشن کند.

زوج تمیروف -پاکدل بدون عبدیِ بی‌انضباط

پس از تنبیه و جریمه انضباطی مهدی عبدی توسط باشگاه پرسپولیس به‌دلیل رفتار غیرحرفه‌ای‌اش، وی در چهار بازی قبلی در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت و به‌جای وی حامد پاکدل و وحید امیری در کنار شرزود تمیروف فیکس بودند و اتفاقاً در گلزنی هم موفق بودند؛ پس از مصدومیت بسیار بد وحید امیری در بازی مقابل ذوب‌آهن و عمل‌جراحی او هم از ترکیب پرسپولیس خارج شد. امید عالیشاه در کنار تمیروف هفته گذشته زوج هجومی پرسپولیس را تشکیل دادند و این هفته با بازگشت عالیشاه به پست اصلی‌اش، شاهد زوج تمیروف و پاکدل خواهیم بود.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شرزود تمیروف و حامد پاکدل

نظر شما