شناسهٔ خبر: 54125471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فنونی زاده:

فوتبالی که از پرسپولیس دیدیم در حد تیم ششم جدول هم نبود

روزنامه خبر ورزشی

پیشکسوت استقلال گفت: بابت قهرمانی تیم استقلال بیشتر از هر چیز برای هواداران این تیم خوشحال هستم که در این سال ها ناجوانمردانه ترین شرایط را تحمل کردند ولی دم نزدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده بازیکن اسبق تیم استقلال به کری خوانی محمد جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات واکنش نشان داد. او همچنین درباره قهرمانی استقلال پس از برد مقابل فولاد هم اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال در اهواز برنده شد، ولی شما نتوانستید به استادیوم بروید؟

بله! برنامه سفرم هم جور شده بود اما متاسفانه ماموریت من در رابطه با همراهی تیم استقلال نصفه کاره ماند. ولی ما به سهم خودمان در این فصل حمایت مان را از روز اول اعلام کردیم و با مصاحبه هایی که در حمایت از استقلال انجام شد حتی یک لحظه هم پشت تیممان را خالی نکردیم.

مقابل فولاد هم قرار بود به استادیوم بروید؟

بله؛ ولی بازی بدون تماشاگر شد!

سه قهرمانی پرسپولیس در سال‌های گذشته هم مال استقلال بود/ فوتبالی که از پرسپولیس دیدیم در حد تیم ششم جدول هم نبود

درباره قهرمانی صحبت نمی کنید؟

خدا را شکر که ما به حق مان رسیدیم. حقی که ۵ سال خوردند و یک آب هم رویش. با سند و مدرک ثابت می کنم که استقلال در پنج سال گذشته لااقل در سه فصل باید قهرمان می شد، ولی نگذاشتند. همین امسال هم یک عده تمام تلاششان را کردند تا جلوی راه استقلال سنگ بیندازند. ولی تیرشان به سنگ خورد.

چطور؟

دیگر تکراری است اگر بخواهیم درباره سیاوش یزدانی و مرادمند صحبت کنیم .این دو بازیکن چشم و چراغ خط دفاعی استقلال بودند ولی در کمال بی انصافی هر دو نفر را در نقطه حساس لیگ از استقلال گرفتند و سربازشان کردند! هر تیم دیگری بود زمین میخورد.

هر تیمی؟

بله! پرسپولیس را ببینید؛ عیسی آل کثیر مصدوم شد، الان بهانه آورده اند که چون مهاجم نداشتیم قهرمانی را از دست داده ایم (خنده)! پیشکسوتان پرسپولیس یک خط در میان جدایی نوراللهی و مغانلو را بهانه می کنند، اما فرهاد مجیدی نه تنها بهانه نیاورد، بلکه انصافاً مرد و مردانه ایستاد و جنگید. به این می‌گویند تیم. فوتبالی که از پرسپولیس دیدیم در حد تیم پنجم یا ششم جدول هم نبود. واقعاً تعجب آور است که این تیم در رده دوم جدول ایستاده. فکر می کنم پنجشنبه در تبریز (مقابل تراکتور) باز هم امتیاز می دهد.

چه عواملی باعث قهرمانی استقلال شد؟

هر کسی به هر اندازه ای در این قهرمانی سهم داشته برای ما عزیز است. از آبدارچی باشگاه بگیرید تا سرمربی تیم، بازیکن ذخیره، مدیرعامل و هرکسی برای استقلال یک قدم برداشت تا این تیم قهرمان شود دستش درد نکند. همه زحمت کشیدند تا دل هوادار شاد شود. خستگی از تن‎مان درآمد. مخصوصاً در بازی با فولاد.

چطور؟

یک بازی کاملا برتر را دیدیم. استقلال طوری بازی کرد که فولاد آچمز شده بود. ای کاش آن یک گل را هم نمیخوردیم، گرچه فکر می کنم آفساید بود.

بازی با آلومینیوم را چطور پیش بینی میکنید؟

انشالله از هر سه بازی نُه امتیاز میگیریم و بار دیگر یک رکورد عجیب و غریب می زنیم. این استقلال به هیچ تیمی باج نمی دهد. آنهایی که امسال با استقلال مساوی کردند باید این را جزو افتخارات شان ثبت کنند که به تیم فرهاد مجیدی نباختند.

خبر دارید آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات درباره قهرمانی استقلال توییت کرد و نوشت: "فکر می کنیم در یک بازی ۵ بر صفر جلو بودیم حالا شدیم ۵ بر یک، حس ما پرسپولیسی ها این است"؟

این بنده خدا وقتی از وزارت خانه رفته، ظاهراً حوصله اش سر رفته و چون مثل سابق سرش شلوغ نیست، نشسته و برای این و آن پیام می فرستد.

نظر شما