شناسهٔ خبر: 54124783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ سیمون: گازی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند

صاحب‌خبر -

بازیکن کوبایی تیم شهداب یزد گفت: تیم گاز جنوب عراق در مسابقه برابر شهداب خیلی خوب ظاهر شد و عملکردی فراتر از انتظار داشت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیمون روبرتلندی در نشست خبری بعد از مسابقه مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق در مرحله یک چهار نهایی قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا افزود: تیم مقابل خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان گاز جنوب عملکرد خوبی داشتند و در بخشی از مسابقه شهداب را تحت فشار قرار دادند.

وی که برای نخستین بار با تیم شهداب در این رقابت‌ها به میدان آمده بود، تصریح کرد: مسابقه امروز را بردیم و از روند تیم راضی هستم. برای مسابقه مرحله نیمه‌نهایی هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به فینال برسیم.

تیم مقاومت شهداب یزد که به عنوان قهرمان لیگ برتر سال 1400 ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شرکت کرده است، امشب و در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی با شکست نماینده عراق به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و حریف سانتوری ژاپن شد.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما