شناسهٔ خبر: 54123891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پورعلی‌گنجی هم پرسپولیسی می‌شود؟

پرسپولیس بعد از جذب علیرضا بیرانوند، با مرتضی پورعلی‌گنجی هم به توافق خواهد رسید؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع باشگاه شنزن چین که نامش پس از جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس مطرح شده بود، پس از پاره شدن رباط صلیبی‌اش در سوپر لیگ چین و گذراندن مراحل درمانی‌اش، مدتی در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شد تا دوباره شرایط حضور در میادین را پیدا کند.

حضور او در تمرین پرسپولیس شایعات زیادی را به وجود آورد اما خود او سعی می‌کرد که به این شایعات دامن نزند و ماجرا را به سمتی ببرد که همه‌چیز در آرامش پیش برود.

مدافع تیم ملی، البته در یک برنامه تلویزیونی، علاقه‌اش به پرسپولیس را رسانه‌ای کرد اما مشخص نکرد که دقیقا در چه زمانی به تیم محبوبش منتقل خواهد شد.

در چنین شرایطی، با توجه به منتفی شدن حضور او در لیگهای خارجی، بحث حضور او در پرسپولیس، شکل جدی به خود گرفت و کار به جایی رسید که گفته شد او مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد منتهی عقد قرارداد او با این تیم یک شرط ویژه دارد.

گویا شرط ویژه پورعلی‌گنجی، پرسپولیسی شدن علیرضا بیرانوند بود که حالا شرط او عملی شده و به نظر می‌رسد او مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نخواهد داشت و این احتمال وجود دارد که بعد از بیرانوند، او دومین خرید بزرگ قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما