شناسهٔ خبر: 54121606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شریفات: این قهرمانی مبارک آقا فرهاد!

اسماعیل شریفات، بازیکن اسبق استقلال گفت: در سال‌های گذشته قهرمانی حق استقلال نبود و من وقتی این حرف را زدم هواداران این تیم فکر کردند من با این دشمنم اما امسال واقعاً قهرمانی حق استقلال بود.

صاحب‌خبر -

اسماعیل شریفات ، مهاجم اسبق استقلال و بازیکن فعلی آلومینیوم اراک در آستانه دیدار تیمش مقابل قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ برتر درباره موضوعات مختلف مرتبط با تیم استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

تیم سابقت استقلال قهرمان شد. انتظارش را داشتی؟

بله! واقعا حق این تیم بود و این قهرمانی مبارکشان باشد. مبارکه کادر فنی آقای مجیدی و هواداران آقا فرهاد خیلی برای این تیم زحمت کشید به نظرم تنها تیمی که در این فصل لایق قهرمانی بود استقلال است. البته استقلال در سال‌های قبل حقش نبود.

در ارتباط با همین موضوع که گفته بودی به شما حمله شده بود؟

بله درست است. من الان هم می‌گویم در چند سال اخیر مخصوصاً تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر بودند و باید قهرمان می شدند. ولی وجداناً باید گفت که استقلال امسال خیلی خوب بود و با اختلاف قهرمان شد. من وقتی گفتم پرسپولیس در سال های گذشته مستحق قهرمانی بود خیلی از استقلالی‌ها از من ناراحت شدند ولی من همیشه حرف حق را میزنم. الان هم حرفم حق است. هر کس می‌خواهد ناراحت شود مهم نیست. استقلال لایق قهرمانی بود.

شریفات: این قهرمانی مبارک آقا فرهاد!

آلومینیوم جزو معدود تیم هایی بود که در بازی های این فصل هنوز به استقلال نباخته؟

اگر به آمار و ارقام بازی رفت نگاه کنید همه چیز به نفع ما بود. باید برنده می شدیم ولی خب تیم استقلال شخصیت نباختن داشت. وقتی تیمی نمی بازد کم کم این شخصیت برایش جا می‌افتد. در بازی رفت لایق برد بودیم. حالا می خواهیم در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیریم.

چقدر برای بازی با استقلال انگیزه داری؟

طبیعتا بازی مقابل تیم قهرمان انگیزه ما را زیاد میکند که بتوانیم خودمان را بیشتر از همیشه نشان بدهیم. هر تیمی دوست دارد جلوی استقلال سفت و سخت بازی کند و امتیاز بگیرد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

گفته شده که ظاهراً قرار است برای استقلال تونل قهرمانی باز کنید، درست است؟

من خبر ندارم و تابع باشگاه هستم. اگر بگویند این کار را بکنیم حتما انجام میدهم.

وضعیت تیم خودتان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

تیم ما با اینکه بودجه کمی داشت ولی نتایج بدی نگرفت. ما شاید اگر در مقاطعی از فصل یکی دوبرد می‌آوردیم الان جایگاه مان بهتر هم بود. همانطور که دیدید در جام حذفی تا فینال هم پیش رفتیم. فکر می کنم نتیجه ای که تا اینجا گرفتیم با این بودجه ای که برای باشگاه تعیین شده ایده آل است. باز هم سعی داریم بین تیمهای یک رقمی باقی بمانیم و امیدوارم اتفاق بیفتد.

قراردادت با آلومینیوم رو به اتمام است؟

بله. من پایان فصل قرار دادم تمام می‌شود و هنوز نمی دانم فصل بعد اینجا می مانم یا نه. فعلا همه تمرکزم روی سه هفته باقی مانده است.

 

نظر شما